نسل بعدی دیسکهای بلو-ری 100 گیگابایت ظرفیت خواهند داشت

killer666

killer666

demon is back
مدیر بازنشسته
در حال حاضر دیسکهای بلو-ری که شکل و اندازه همان سیدیها و دیویدیها را دارند در هر لایه گنجایش ذخیره ۲۵ گیگابایت اطلاعات مختلف را دارند. این دیسکها که در انواع یک و دولایه تولید میشوند و تا ۵۰ گیگابایت را میتوانند ذخیره کنند؛ هر چند مدلهای سه و چهارلایهای نیز به صورت محدود تولید شده است.
با اینکه شرکت بلو-ری هیچ بیانیه رسمی در مورد بلو-ریهای ۴K ارائه نکرده اما اطلاعات لو رفته از یکی از سازندگان دیسکهای نوری ظرفیت بلو-ریهای جدید را ۱۰۰ گیگابایت مشخص میکند. به گزارش TechRadar این دیسکها سه لایهای بوده و ۱۰۰ گیگابایت ظرفیت خواهند داشت. این دیسکها قرار است به جای بلو-ریهای فعلی وارد بازار شوند تا پذیرای محتوای با کیفیت و جدید ۴K باشند.
البته هنوز مشخص نیست که آیا درایوهای بلو-ری فعلی قادر به خواندن این اطلاعات خواهند بود یا خیر. در بهترین حالت یک آپدیت نرمافزاری میتواند آنها را قادر به خواندن نسل جدید کند و در بدترین حالت ممکن است نیاز به خرید پلیر و درایوهای جدید داشته باشیم.

 
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
پاسخ : نسل بعدی دیسکهای بلو-ری 100 گیگابایت ظرفیت خواهند داشت

> جالبه ؛ احتمالاً این نوع جدید بلو-ری ها در کنسول های نسل بعد سونی و ماکروسافت استفاده خواهد شد ...
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا