نقاشي مدرن تابستانی در دکوراسیون خانه

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
مجله زندگی ایده آل: طراحان دكوراسیون امروزی تقریبا همه قوانین سابق در ارتباط با استفاده از رنگهای گوناگون و تركیب آنها با یكدیگر را در هم شكستهاند و امروز هر رنگی را میتوان در دكوراسیون منزل به كار برد. دیگر مرزها و محدویتهای گذشته در كاربرد رنگها در دكوراسیون رعایت نمیشوند و شاید به همین دلیل انتخاب مجموعه رنگی دلخواه برای دكوراسیون یك خانه مشكلتر شده باشد. امروزه بیش از هر چیز سلیقه و روحیات ساكنان خانه برای انتخاب رنگ مهم است و انتخاب و سلیقه ما اغلب بهترین راهنما برای انتخاب مجموعه رنگی مناسب برای محل زندگی و منزلمان است؛ کافی است نگاهی به مجلات طراحی دکوراسیون داخلی بیندازیم تا از بین آنها بهترین را انتخاب کنیم؛ البته فراموش نکنید که تحلیل جزء به جزء هر کدام از این عکسها شما را با رازهای یک دکوراسیون زیبا بیشتر آشنا میکند.

رنگهای همخانواده را انتخاب کنید

اگر میخواهید اتاق آرامبخشی داشته باشید لزوما نباید اتاق رنگهای یکسانی داشتهباشد بلکه باید بیشتر به سراغ رنگهای همخانواده بروید یعنی مجموعهای از رنگها كه به نوعی با یكدیگر مرتبط هستند. برای مثال خانواده آبی شامل مجموعهای از رنگهای آبی است كه از یك سو با آبی سبزها شروع میشود و از سوی دیگر به رنگهای آبی بنفش ختم میشود. خانواده رنگ قهوهای از رنگ قهوهای و قهوهای خاكستری تا پردههای نارنجی و قرمز را شامل میشود یا مثل این اتاق که خانواده بنفش بیش از هر رنگ دیگری نمود دارد و از سفید شروع شده تا انواع صورتیها و بالاخره بنفش.

179427_417-1.jpg




این بار پوششهای الیافی را تجربه کنید

این روزها کاغذدیواری حسابی گران است و با رنگ هم نمیتوان جلوه خیلی متفاوتی به دیوار داد اما ما یک پیشنهاد ویژه داریم؛ پوششهای الیافی با پايه اصلي الياف سلولوزي (الیاف طبیعی) و سنگهاي تزئيني كه بهصورت خمير درآمده و با مالههاي شيشهاي روي ديوار و سقف اجرا ميشود. بعد از خشک شدن نهتنها قابل شستوشو و مقاوم در برابر رطوبت است بلکه مقاومت آن در برابر ضربه هم قابل توجه است. یعنی چنانچه به این پوشش صدمهاي وارد شود به راحتي در مدت چند دقيقه توسط خود شخص قابل ترميم است. از دیگر مزایای این پوششها که بیشتر به عنوان بلکا شناخته میشود، عایق بودن آنها در برابر گرما، سرما و صداست. از طرف دیگر برای نصب آن به هیچ زیرسازی نیاز نیست و به خوبی تمام ترکهای دیوار را میپوشاند.

رنگ مبلها باید متفاوت باشد

اگر دوست دارید فضایی مدرن به اتاق بدهید پیشنهاد میکنیم مبلهایتان را از دو رنگ متفاوت و حتی متضاد انتخاب کنید؛ چنین رنگهایی در كنار هم تاثیری چشمگیر بر بیننده میگذارند چنان كه حتی پس از بستن چشمها این تاثیر تا مدت كوتاهی در ذهن آنها باقی میماند. مثلا میتوانید رنگ کاناپهتان را متفاوت از مبل انتخاب کنید البته باید تناسب بین آنها را با کوسنهای رنگی و در یک زمینه بهدست بیاورید مثلا همانند این اتاق روی هرکدام کوسنهایی به رنگ مبل دیگر یا حتی کوسنهای یکسان قرار دهید.

یادتان نرود كه تاثیر نور موجود در محیط و شرایط منزل خود را نیز در نظر بگیرید. بهعنوان مثال دیوارهای زرد درخشان برای یك خانه آفتابگیر در منطقهای با آب و هوای گرم و آفتابی، بسیار زیبا به نظر میرسند؛ اما همین رنگ روی دیوارهای یك اتاق شمالی كه از نور طبیعی كمی بهرهمند است نهچندان زیبا و كسلكننده خواهد بود.

سفید را فراموش نکنید

رنگ سفید در خانه نهتنها زیبایی را چند برابر میکند بلکه نوعی حس تمیزی را هم القا میکند اما در این آلودگی هوا و گردوخاکها نگهداری سفید به این راحتیها نیست. ما یک پیشنهاد ویژه داریم اینکه سطوحی را سفید کنید که به راحتی با یک دستمال نمدار تمیز شوند مثل روکش میز یا طبقات کتابخانه یا حتی یک لوستر سفید قابل شستوشو یا.... در این حالت نهتنها فضای خانه طراوتی خاص پیدا میکند بلکه میتوانید با یک دستمال و مقدار خیلی کمی مواد شوینده خانه را برق بیندازید.

همه خوبیهای مبل پایهدار

پیشنهاد میکنیم وسایل اتاقهای پررفتوآمد مثل نشیمن را بهگونهای انتخاب کنید که جاروکردن زیر آنها امکانپذیر باشد، مثلا مبلهایی که پایههای نسبتا بلند چوبی دارند هم وزن سبکتری داشته، هم به راحتی جابهجا میشوند و هم دیگر نگران جمعشدن خاک زیر آنها نیستید چراکه هربار میتوانید به راحتی زیر آنها را جارو کنید.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا