[نقد و بررسی] تماشا کنید: بررسی ویدیویی بازی Mortal Kombat X

Niloofar

Niloofar

کاربر تالار
کاربر تالار

تماشا کنید: بررسی ویدیویی بازی Mortal Kombat X - نقد و بررسی تحصصی بازی ها
بررسی بازی
سلام سلام
خب در این ارسال با تماشا کنید: بررسی ویدیویی بازی Mortal Kombat X در خدمت شما دوستان و عزیزان گل هستم،امیدوارم دوست داشته باشید و مورد استفاده ی شما قرار بگیره ... در نظر داشته باشید که این مطلب توسط دانیال نوروزی در وب سایت زومجی تهیه و نوشته شده و من هم برای رعایت حقوق نویسنده اسم ایشون رو قرار دادم ... ممنون

bfaabcc5732f23744706059c04625c0a.jpg

هفته‌ی گذشته بازی مورتال کامبت ایکس عرضه شد و ما هم به بررسی متنی و کامل آن پرداختیم. حال تصمیم گرفتیم تا در اولین قسمت از بررسی ویدیویی اختصاصی زومجی، نگاهی به این بازی مبارزه‌ای بیاندازیم و شما را بهتر با آن آشنا کنیم.

مقاله مرتبط


مورتال کامبت ایکس، جدیدترین بازی در سری خود است که برای اولین بار پا به کنسول‌های نسل هشتمی گذاشته و نه تنها مورد استقبال منتقدان قرار گرفته، بلکه مخاطبان هم به پیشواز آن رفته‌اند و رکورد سریع‌ میزان فروش را در کل سری به نام Mortal Kombat X ثبت کردند.

زومجی تصمیم دارد تا علاوه بر نگارش نقد و بررسی جدیدترین بازی‌ها، آنها را هم به صورت ویدیویی مورد تحلیل قرار دهد و شما را به صورت تصویری با اجزای مختلف بازی و نقاط ضعف و قوت آن آشنا کند. در ادامه با اولین بررسی ویدیویی زومجی که به بازی Mortal Kombat X اختصاص دارد همراه باشید:


دانلود ویدیو با رزولوشن 480p | دانلود ویدیو با رزولوشن 720p
دیدگاه‌های خود را در باره‌ی مورتال کامبت ایکس و بررسی ویدیویی زومجی از این بازی به اشتراک بگذارید.

منبع : زومجی
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا