نمایش پیغام اطلاعرسانی بهروزرسانی جدید در نوار تسکبار ویندوز 8

  • شروع کننده موضوع Night Spirit
  • تاریخ شروع
Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
یکی از تغییراتی که مایکروسافت در ویندوز 8 اعمال کرده است، عدم نمایش پیغام اطلاعرسانی بهروزرسانی جدید ویندوز در نوار تسکبار است. در ویندوزهای قبلی نظیر ویندوز 7 با فعالسازی گزینهی Check for updates but let me choose whether to download and install them در قسمت تنظیمات Update ویندوز، در صورت ارائهی بهروزرسانی جدید این موضوع در نوار تسکبار و در قسمت System Tray اطلاعرسانی میشد. اما در ویندوز 8 این چنین نیست و در صورت وجود بهروزرسانی جدید این موضوع تنها در پنجرهی ورود به ویندوز نمایش داده میشود. این نوع تغییر در ویندوز مقداری عجیب است چرا که ممکن است مدت زمان طولانی ویندوز Restart نشود و بدین ترتیب کاربر از بهروزرسانی ویندوز بیاطلاع باقی میماند. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوهی بازگردانی این قابلیت در ویندوز 8 بپردازیم.

بدین منظور میتوان از دو ابزار جانبی استفاده کرد:

1. Windows (8) Update Notifier
با استفاده از این برنامه میتوانید در صورت ارائهی یک بهروزرسانی جدید توسط مایکروسافت سریعاً از طریق اطلاعرسانی آن در نوار تسکبار از آن مطلع شوید.
برای دریافت Windows (8) Update Notifier به سایت سازنده مراجعه کنید:
http://wun.codeplex.com
پس از دریافت و اجرای برنامه، آیکن آن در نوار تسکبار و در کنار ساعت نمایش داده میشود.
شما میتوانید با راست کلیک بر روی آن و انتخاب Settings تنظیمات مربوط به آن نظیر اجرای خودکار با هر بار ورود به ویندوز را تغییر دهید.

2. Windows Update Notification Tool
این برنامه ابزار مناسب دیگری برای اطلاع پیدا کردن از بهروزرسانیهای جدید ویندوز است. این برنامه پیغام اطلاعرسانی را کاملاً مشابه آن چیزی که در ویندوز 7 بود نمایش میدهید.
برای دریافت Windows Update Notification Tool میتوانید به سایت سازندهی برنامه مراجعه کنید:
http://www.quppa.net/wunotify
پس از دریافت، نصب و اجرای برنامه، آیکن آن در نوار تسکبار و در قسمت System Tray به چشم میخورد.
اگر در هنگام اجرای این برنامه با پیغامخطای نبود فایل MSVCR110.dll روبرو شدید کافی است Visual C++ Redistributable را از سایت سازنده دریافت و نصب کنید.

منبع: سایت ترفندستان

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا