نوای ساکسیفون و کلارنیت در ایوان شمس

senda

senda

Just Music
مدیر بازنشسته
گروه "ایماژ" در اولین روز از ماه بهمن در ایوان شمس اجرا میکند.

1903346_633-1.jpg
"ایمان جعفری" سرپرست گروه "ایماژ" در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: این گروه در هفتهی موسیقی که در ایوان شمس برگزار میشود به اجرا میرود که اجرای گروه ایماژ در دومین شب است و آهنگسازی قطعات را خودم انجام میدهم.

وی ادامه داد: محمدرضا مقدم، جاوید عسگری، بهزاد عباسی و شاهین نامدار به عنوان خوانندگان این کنسرت هستند که قطعاتی را تک خوانی کرده و تعدادی از قطعهها را نیز با هم میخوانند.

سرپرست گروه ایماژ بیان کرد: از نوازندگان این گروه میتوان به ایمان جعفری، پویان ساکسیفون- کلارنیت، سامان حیدر خوانی "پیانو"، علی جعفری، پویان "ویلن"، محمد سلیمان و فرید حامدی "پرکاشن" مهدی بیک وردی و مازیار احمدپور "گیتار" و مجید برومند "گیتار باس" اشاره کرد.

جعفری خاطر نشان کرد: در اولین شب بهمن قرار است چند قطعه از ترانههای علی مهرگان و جواد شریف پور اجرا شود و چند قطعهی بیکلام نیز اجرا خواهد شد.

گفتنی است، سبک این کنسرت نیز پاپ- جاز خواهد بود و زمان اجرا ساعت 20 است.

باشگاه خبرنگاران
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا