هدف استفاده از تمپر سوئیچ در دزدگیر اماکن

آ

آژیرسنترال

کاربر تالار
کاربر تالار
دزدان برای این که بتوانند تجهیزات امنیتی یک ساختمان رو از کار بندازن باید بتوانند به داخل تجهیزات سیستم نفوذ کرده یا به سیم کشی آن دسترسی پیدا کنند
برای شناسایی سارقین شرکت های سازنده سیستم های دزدگیر اماکن و تجهیزات آن دستگاه های شناخته شده به اسم سوئیچ تمپر را بر روی آن قرار می دهند.
از سویچ های کوچک مکانیکی یا سوییچ های ظربه گیر بیشتر به کار می برند ول میتوان از سوییچ های مغناطیسی یا نوری که پیشرفته تر است استفاده کنند.
سوییچ تمپر ها معمولا برای مشخص کردن زمانی که پوشش دستگاه باز می شود مورد استفاده قرار میگیرد.
به عنوان مثال بازکردن قاب یک چشم اکترونیکی دستگاه امنیتی باعث فعال شدن سوئئچ تمپر میشود و اعلام هشدار می دهد

در برخی از قطعات از قبیل پانل مرکزی ، سوئیچ های Tamper ممکن است در جلو پانل نصب شوند زمانی که درب پانل باز است و همچنین در پشت پانل برای تشخیص زمانی که پانل از دیوار کنده شود استفاده میشوند.
به منظور موثر بودن، سوئیچ های Tamper باید یه دستگاه متصل شوند تا هشدار را هر زمانی که تجهیزات بازشود اعلام هشدار می کنند حتی اگر دستگاه غیر فعال باشد. بیشترین تلاش سارقین زمانی رخ می دهد که سیستم دزدگیر غیر فعال باشد تا بتوانند دستگاه را به راحتی قطع کنند ، بنابراین اتصال سوئیچ تمپر برای ارسال هشدار تنها زمانی که سیستم دزدگیر فعال باشد موثر نیست باید بصورت 24 ساعته فعال باشند. هنگامی که یک سوئیچ Tamper فعال می شود، معمولا یک سیگنال هشدار دهنده بلافاصله به دزدگیر یا مرکز نظارت ارسال می شود. همچنین در صفحه کلید دزدگیر نشان داده می شود که سوئیچ Tamper فعال شده است.

کجا باید سوئیچ های تامپر استفاده شود؟
ما توصیه می کنیم که در همه ی تجهیزات استفاده شود، تجهیزات از قبیل پانل دزدگیر ، سنسور های تشخیص حرکت (چشم ها ) آژیر ، مگنت عدم استفاده از نصب کننده های حرفه ای برای استفاده از سوئیچ ها
به طرز شگفت آوری، بسیاری از نصابان سیستم های دزدگیر اماکن ، قادر به استفاده از سوئیچ های امنیتی در دستگاه های امنیتی نیستند. در حداقل 75٪ از سیستم های امنیتی که مورد ارزیابی و بررسی قرار می دهیم، می بینیم که سوئیچ های تمپر در حال حاضر وجود دارد، اما توسط نصاب متصل نگردیده. ما این را به نادیده گرفتن وعدم آگاهی اهمیت استفاده از سوئیچ های میدانیم.
ما توصیه می کنیم که تمام کاربران از شرکتی که سیستم های دزدگیر نصب میکنند حتما این سوال را بپرسند که آیا سوئیچ های تمپر به درستی نصب شده اند یا دستگاه داری قابلیت استفاده از سوِئیچ تمپر را دارد. اگر نه، از شرکت امنیتی باید خواسته شود اقدام اصلاح و یا تعویض سیستم کند. تمام سیستم های امنیتی باید شامل سوئیچ های تمپر باشند و آزمایش سوئیچ ها در همه دستگاه ها باید به عنوان بخشی از فرآیند تست سیستم های امنیتی نهایی شوند.



logo.jpg
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا