ویندوز 8 به دکمه مرگ اپلیکیشن ها مجهز است|اخبار تکنولوژی

  • شروع کننده موضوع Sajjad MT
  • تاریخ شروع
Sajjad MT

Sajjad MT

گنده تالار!
مدیر بازنشسته
1.jpg

اگر خواننده پرشین بکس باشید احتمالا به خوبی می دانید که دکمه مرگ در سیستم عامل های تلفن های همراه چیست و چه کاربردی دارد. این دکمه! تبدیل به یک امکان در تمام سیستم عامل های موبایل شده و شرکت ها می توانند نرم افزارهای مخرب را از راه دور از روی تلفن های همراه حذف کنند.

اما خبر جدید این است که با ارایه نسخه رسمی ویندوز 8 این امکان به سیستم عامل ویندوز هم وارد خواهد شد. مایکروسافت تایید کرده که ویندوز 8 این قابلیت را دارد که اپلیکیشن هایی که از طریق فروشگاه اپلیکیشن این سیستم عامل دانلود شده اند را حذف کند. بنابراین این قابلیت را خواهد داشت که نرم افزارهای مخرب را پس از شناسایی، به راحتی از روی میلیون ها کامپیوتر حذف نماید.

البته مایکروسافت تایید کرده نرم افزارهایی که توسط روش های دیگر مانند سی دی یا فلش مموری روی این سیستم عامل نصب می شوند، از دسترس این شرکت خارج هستند و امکان حذف آنها از راه دور وجود نخواهد داشت.

 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا