پرسش های متداول در مورد تورهای داخلی

  • شروع کننده موضوع kishisland
  • تاریخ شروع
K

kishisland

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
امروزه با توجه به حجم وسیع سایت های اینترنتی رزرواسیون پرواز و هتل، هنوز حجم وسیعی از گردشگران از طریق تور سفر می کنند. که این مسئله شامل هم تورهای خارجی مانند : تور ترکیه ، اروپا ، ارمنستان ، کشورهای شرق آسیا به خصوص
تور تایلندو هم شامل تورها ی داخلی مانند :تور کیش، تور اصفهان، تور قشم ، تور شیراز ، تور مشهد و... میشود. یکی از دلایل استفاده از این تورها به دلیل چارتری بودن پروازها و گارانتی هتل، نرخ تور معمولا به مراتب بهتر و به صرفه تر است. یک یدیگر از دلایل ترس و عدم اعتماد گردشگران به خرید اینترنتی هستش که به نظر من فاکتور بسیار مهمی است. در صورت کنسل شدن پرواز یا نبودن نام شخص در لیست پرواز پیگیری این مسئله توسط خود شخص مشکل و راه گشا نیست معمولا!در ادامه ما به شرح مسائل و نکات استفاده از تورها به صورت سوال جواب میکنیم که امیدواریم برای مسافران راهگشا باشد. البته این مسئله فعلا در مورد تورهای داخلی به خصوص تور کیش هستش که پرمخاطب ترین تور داخلی محسوب می شود.

سوال: تور داخلی شامل چه چیزهایی است؟
پاسخ: تور لحظه آخری عموما شامل بلیط هواپیما رفت و برگشت, اقامت در هتل , استقبال فرودگاهی , صبحانه به صورت بوفه و تخفیفات گردشگری می باشد. به صورت خاص برخی هتل ها تور را با نهار عرضه می کنند . برخی هتل ها نیز ترانسفر برگشت دارند.

سوال: آیا امکان کنسلی تور داخلی وجود دارد ؟
پاسخ: اگر پرواز به صورت سیستمی باشد امکان کنسلی پرواز وجود دارد البته با درصد جریمه. اگر پرواز به صورت چارتر باشد امکان کنسلی وجود ندارد و پرواز سوخت کامل می شود. کنسلی هتل هم به شرط فروش مبلغ با درصد جریمه بازگردانده می شود.

سوال: چرا تور به صرفه تر است؟
پاسخ: زیرا در تور های داخلی , پرواز به صورت چارتر و هتل ها به صورت گارانتی می باشد. در صورتی که اگر به صورت جداگانه اقدام به سفر نمایید باید هتل را با نرخ آزاد خریداری نمایید و اگر بلیط از فرودگاه خریداری شود چند برابر بلیط چارتر است.


سوال: نرخ تور کیش از مشهد برای رده های سنی مختلف چگونه است؟
پاسخ: برای افراد بالا ی 5 سال تور , کامل محسوب می شود یعنی شامل پرواز و هتل. برای افراد بین 2 تا 5 سال فقط هزینه پرواز محسوب می گردد. برای افراد زیر 2 سال هزینه بین 80/000 تا 100/000 تومان به عنوان بیمه پرواز استرداد می گردد.


سوال: مدارک لازم جهت ثبت نام تور داخلی چیست؟
پاسخ: مدارک شامل اسامی (نام و نام خانوادگی به همراه پیشوند و پسوند در صورت وجود ) و شماره ملی.


سوال: مدارک لازم جهت دریافت کارت پرواز در فرودگاه و پذیرش هتل چیست؟
پاسخ: همراه داشتن کارت ملی جهت دریافت کارت پرواز و شناسنامه جهت پذیرش هتل الزامی است.


سوال: در صورت نداشتن محرمیت شرعی امکان پذیرش هتل وجود دارد؟
پاسخ: به هیچ عنوان امکان پذیرش هتل در صورت نداشتن محرمیت شرعی وجود ندارد. دقت شود محرمیت کلیه افراد نسبت به همدیگر در صورت اسکان در یک اتاق در هتل الزامی است. به عنوان مثال امکان اسکان 2 زوج در یک اتاق وجود ندارد.


سوال: ساعت پذیرش و تخلیه هتل چگونه است ؟
پاسخ: ساعت تحویل اتاق 14 و تخلیه اتاق 12 می باشد و هتل هیچ گونه تعهدی در قبال واگذاری اتاق خارج از محدوده ذکر شده ندارد.
منبع:پرشین وی
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا