پنج راهنمایی برای مرور سریع تر وب سایت ها

P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
1100.jpg
وبگردی را كاربران حرفه ای دوست دارند؛ اما همه كاربران مرور كردن سایت ها را با سرعت بالا بیشتر دوست دارند. در روز چقدر از زمان خود را صرف انتظار باز شدن وب سایت های مورد نظرتان می كنید؟

بسیاری از شما صفحات سایت ها را در چندین Tab یا همان زبانه باز می كنید. معمولاً به دلیل پایین بودن سرعت بارگذاری سایت ها در مرورگرها بین 5 تا 10 زبانه ویا بیشتر در مرورگر شما باز است، اما آیا می دانید در همین زمان صرف شده برای باز شدن این صفحات می توانید تعداد صفحات بیشتری را مرور كنید و تجربه باز شدن سریع تر صفحات را خودتان حس كنید؟

خوشبختانه بسیاری از كاربران از اینترنت سرعت بالا استفاده می كنند، اما برای رسیدن به سرعت بهتر و بهینه سازی مرورگرتان به جز اینترنت پرسرعت روش های دیگری نیز وجود دارد كه آنها را به شما معرفی می كنم.

1- از سریع ترین مرورگر استفاده كنید
هنوز مرورگرها با یكدیگر رقابت دارند و هیچكدام با یكدیگر برابر نیستند. بطور ساده بعضی از مرورگرها از سایرین سریع تر هستند، در محصولات فعلی موجود سرعت بالا را در مرورگر كروم محصول شركت گوگل است.

گوگل كروم را از این آدرس می توانید دانلود كنید (Chrome-browser ) اگر از آن دسته از كاربرانی هستید كه به مرورگر مایكروسافت و یا موزیلا فایرفاكس و غیره عادت كرده اید برای سرعت بهتر و بیشتر می توانید گوگل كروم را نیز امتحان كنید. یكی از فواید این مرورگر به جز سرعت دارا بودن نوار ابزار جست وجو مربوط به گوگل است و در نتیجه شما نیازی به نصب افزونه اضافی برای جست وجو در گوگل را ندارید.

2 - فلش را غیر فعال كنید
در حال حاضر وب و اینترنت از فایل های فلش اشباع شده و دوری كردن و رها شدن از این فناوری غیر ممكن است. مشكل فایل های فلش این است كه تاثیر زیادی در سرعت سایت و وبگردی شما خواهد گذاشت.

بهتر است بصورت پیش فرض اجرای فایل های فلش را در مرورگر خود غیرفعال كنید و در شرایط لازم آن را فعال كنید. بزرگترین مسئله در این مورد این است كه بعضی از مرورگرها نیاز به نصب افزونه دارند تا بتوانید اجرای فایل های فلش را در آنها غیرفعال كنید. برای مرورگر گوگل كروم باید افزونه Flashblock را دانلود و نصب كنید
(https://chrome.google.com/webstore/detail/gofhjkjmkpinhpoiabjplobcaignabnl ) و برای مرورگر فایرفاكس نیز افزونه Flashblock نیز در این آدرس قابل دانلود است:

(https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/flashblock/ ) اما خوشبختانه مرورگر IE بصورت پیش فرض دارای چنین قابلیتی هست كه بتوانید بدونه اضافه كردن افزونه اجرای فایل های فلش در سایت ها را مسدود كنید.

برای این كار از طریق منوی Tools وارد Manage Add-ons شوید.در پنجره Manage Add-ons می توانید بر روی Shoskwave Flash دوبار كلیك كنید و بر روی كلید Remove All Sites كلیك كنید تا اجرای فایل های فلش برای تمامی سایت ها غیرفعال شود.

3- فایل های Temp وب را در رم سخت افزاری ذخیره كنید
از آنجا كه اجرا شدن برنامه ها از روی حافظه رم سریع تر انجام می شود، پس بهترین راه افزایش سرعت برنامه های انتقال آنها از روی هارددیسك به رم سیستم است.

برای اینكار لازم است برنامه جانبی را بر روی ویندوز خود نصب كنید و آن را تنظیم كنید تا امكان اجرای برنامه ها را بر روی رم سیستم داشته باشید تا سرعت انتقال و اجرای قرنامه سریع تر باشد، نام این برنامه Dataram’s RAMDisk است و استفاده از این برنامه زیاد كار دشواری نیست اما با این حال این راه حل برای كاربران تازه كار نیست و بهتر است فرد متخصص دیگری این كار را برای كاربران تازه كار انجام دهد.

دانلود این نرم افزار را از این آدرس می توانید انجام دهید: RAMDisk - Software - Server Memory Products & Services - Dataram نسخه رایگان این برنامه به شما اجازه می دهد تا 4 گیگابایت از حافظه را استفاده كنید.

اما اگر برای استفاده بیشتر از 4 گیگابایت رم می خواهید اقدام كنید باید نسخه اصلی این برنامه را با قیمت 9.95 دلار را خریداری كنید.

4- از شر نوارهای ابزار خلاص شوید
موضوع همان دو دو تا چهار تا است. هرچقدر افزونه و نوار ابزار به مروگر خود اضافه كنید زمان بیشتر و توان بیشتری از سیستم شما اشغال خواهد شد و در پی آن از دست دادن سرعت مرورگر و استفاده بیهوده از حافظه است، پس سعی كنید از نصب افزونه های غیرضروری و از همه مهمتر آن دسته از افزونه ها و نوارهای ابزار كه بصورت آنلاین باید به اینترنت متصل شوند جدا خودداری كنید.

5- از گزینه Tab استفاده كنید نه پنجره جدید
باز كردن بیش از حد Tab منوها یا همان زبانه ها یكی از عوامل از دست دادن سرعت است اما این كار در مقایسه با بازكردن سایت ها در یك پنجره جدید بهترین راه حل است، از این گذشته جست وجو در بین زبانه های باز شده در یك پنجره بسیار سریع تر و راحت تر است و در مرورگرهایی مانند گوگل كروم زمانی كه یك زبانه دچار اشكال می شود لازم نیست تمام پنجره مرورگر را ببندید بلكه تنها كافیست زبانه دچار مشكل را ببندید.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا