چرا Call Of Duty Ghost به صورت 720P بر روی Xbox One اجرا میشود و 1080 بر روی PS4?

RIELY GHOST

RIELY GHOST

GHOST
کاربر تالار


هفته پیش مارک روبین گفت که نسخه Ghost بر روی Xbox ONE به صورت 720p و بر روی PS4 به صورت 1080 اجرا میشود. امروز روبین در مصاحبه ای با IGN در مورده این اختلافها توضیح داد :

PHP:
شما میدونید وقتی که به این دو سیستم نگاه میکنید مقایسه بین انها هست.   وقتی دیگری مشابه چیزی که گفته شده نیست این دلیل نمیشه که این مشکل بزرگی  باشه. ما بهترین سعی خودمون رو کرده ایم تا بازی روی هر دو کنسول به بهترین  شکل ممکنه اجرا بشه. ما بایستی اطمینان پیدا میکردیم که فریم 60 به صورت  ثابت بر روی هر دو نسخه باشه و این هدفه اصلی ما بوده است.

در ادامه این مصاحبه روبین توضیح داد که چطوری دلیل قانع کننده ای بر برتر بودن یک نسخه به نسبت دیگری وجود ندارد

PHP:
هیچ دلیل دقیقی وجود ندارد که چرا One روی 720p و Ps4 روی 1080 اجرا میشه.  این به خاطره بهینه سازی هست که ما انجام داده ایم. برای نگه داشتن  فریم  ریت روان نسخه ONE رو روی 720p نگه داشتیم. با این حال این نسخه با استفاده  از Upscale به 1080 روی TV شما تبدیل میشه و برای بیشتر قسمتهای بازی خیلی  خوب هم به نظر میرسه. بعضی از مردم گفتن که حتی texture های روی XBOX شاید  بهتر هم به نظر میرسه به نسبت PS4 . !. شما ایده های متفاوتی رو میشنوید  اما اینها فقط ایده ها و نظرهای شخصی هستند.

IGN از وی پرسید ایا در اینده این سری شاهد 1080 شدن این بازی بر روی ONE خواهیم بود یا نه .

PHP:
خیلی ممکن هست . ما technology جدید رو برای این بازی طراحی کرده ایم حتی  قبل از داشتن کنسولها ها. برای همین هم ما ایده درستی از اینکه چگونه این  موتور بر روی کنسولها جواب خواهد داشت نداشتیم. حالا که ما کنسولها رو  داریم میتونیم شروع کنیم و بهینه سازیهای بیشتری روی اعمال کنیم. من تصور  میکنم .... برای مثال اگر نگاهی به پیشترفت بین COD2 و COD4 بیندازید که  بازی بعدی ما هم بود ( از infinity award) طبیعتا شما میتونید پیشترفت قابل  ملاحظه ای رو ببینید.

وی همچنین اشاره کرد:

PHP:
شباهتی که من در چند مصاحبه مختلفم گفتم این هست که این بازی مثل یک First  Date روی این کنسول هست. خیلی عجیب به نظر میرسه اما این نحوی هست میاد  بگیریم نقاط قوت هر کنسول در کجا هست. این پروسه ساخت یک بازی جدید روی یک  کنسول هست.

دلیلی که روبین برای این اختلاف میده نا اشنایی تیم سازنده با سیستم ONe و بهینه سازی 60 فریم بر ثانیه بر روی این کنسول هست.
اما ایا اینکه واقعا این فرقه بسیاری رو بین این دو نسخه ایجاد میکنه روبین حرفه بیشتری نمیزنه اما با توجه به عکس العملها در مورده این خبر روبین قبول میکنه و میگه که به نظر میرسه این خیلی مهم باشه توی اینترنت .
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا