کدام تبلتهای اندرویدی محبوبترند؟

Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال

کدام تبلتهای اندرویدی محبوبترند؟



همانطور که میدانید تبلتهای اندرویدی بر خلاف آیپد از تنوع زیادی برخوردارند و در سایزها و طرحها، با امکانات سخت افزاری متفاوتی ارائه شدهاند، اما سوال اینجا است که کدام تبلتها از محبوبیت بیشتری برخوردارند.
به گزارش جی اس ام یک منتشر کننده اپلیکیشن با نام Animoca تست جالبی را بر روی یک میلیون تبلتی که از نرم افزار این شرکت استفاده میکنند انجام داده است و نتایج جالبی به دست آورده است و اعلام کرده که کدام تبلتها محبوبتر و پر استفاده تر از بقیه هستند.
بر طبق این نتایج Galaxy Tab 2 با 11.8 درصد از سهم مارکت محبوبترین تبلت شناخته شد، رتبه دوم نیز مربوط به گلکسی تب 10.1 است و در رتبههای بعدی دو تبلت آمازونی قرار دارند.
در همین راستا یک تحقیق دیگری که توسط Localytics در حجم بیشتری انجام شده بود تقریبا نتایجی به همین صورت را شامل شده بود. در این تحقیق گلکسی تب 2 باز هم رتبه اول را به دست آورد و در رتبه دوم کیندل فایر قرار دارند.
androidtablets80028129-1.jpg

همانطور که میبینید باز هم تنها کسی که به رتبه اول تکیه کرده کسی نیست جز سامسونگ!
منبع: phonearena

 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا