کنترل لوجیتک برای هدایت تمام ابزارهای خانه

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
1.jpg



شما در خانه چند وسیله دارید که کنترل از راه دور دارند؟ تا به حال به فکر یک کنترل از راه دور مرکزی بوده اید؟ نظرتان چیست که آیفون، آی پد یا تلفن اندرویدی تان تبدیل به یک کنترل از راه دور مرکزی برای تمام ابزارهای خانه بشود؟

این ایده ای است که شرکت لوجیتک آن را تبدیل به واقعیت کرده است. Harmony Link یک گجت کوچک است که نزدیک تلویزیون، سینمای خانگی و دیگر ابزارهای کنترل شونده قرار میگیرد و از طریق مادون قرمز (مانند کنترل های معمولی فعلی) می تواند سیگنال های کنترلی را برای تلویزیون و… ارسال کند.

در طرف دیگر شما یک اپلیکیشن رایگان را روی دستگاه اندرویدی یا آی او اس تان نصب می کنید.  Harmony Link به وای-فای هم مجهز است و از آن طریق با تلفن یا آی پد شما ارتباط برقرار می کند. حالا همه چیز آماده است تا کنترل تلویزیون و دیگر ابزارها را در دست بگیرید.

شرکت لوجیتک می گوید تحقیقات ما نشان داد که بسیاری از افراد روی مبل راحتی جلوی تلویزیون با تبلت شان کار می کنند و علاقمند هستند که با همان دستگاه بتوانند تلویزیون و دیگر دستگاه های دیجیتال را کنترل کنند. ضمن اینکه این اپلیکیشن به شما اجازه میدهد لیست برنامه های تلویزیونی را هم در اپلیکیشن مخصوص مشاهده کنید (در صورت پشتیبانی شدن توسط سیستم پخش)

«هارمونی لینک» لوجیتک می تواند کنترل ۸ دستگاه مختلف را در دست بگیرد و همه را به تلفن همراه شما متصل کند. علاوه بر این سنسور مادون قرمز آن طوری قدرتمند ساخته شده که می تواند دستگاه سینمای خانگی تان را حتی اگر درون یک کابینت قرار گرفته باشد کنترل کند.

اگر هم در خانه معمولا بر سر کنترل تلویزیون دعوایتان می شود هارمونی لینک این مشکل را حل می کند چرا که همزمان می تواند به چند تبلت و تلفن همراه متصل بشود و برای اینکار از شبکه بی سیم خانگی تان استفاده می کند.

هارمونی لینک لوجیتک از ماه آینده با قیمت ۱۰۰ دلار بازار آمریکا خواهد شد. می توانید در ادامه مطلب یک ویدیو کوتاه معرفی ببینید.​

منبع : http://www.narenji.ir/3288
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا