کنسرت "سینا سرلک" و گروه "رومی" در تالار وحدت

senda

senda

Just Music
مدیر بازنشسته
"سینا سرلک" کنسرتی را با همراهی گروه رومی به سرپرستی "پدرام درخشانی" در تالار وحدت به روی صحنه میبرد.

1909097_795-1.jpg
به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران(نای)، سینا سرلک گفت: کنسرتی را با همراهی گروه رومی تدارک دیده ایم که 19 و 20 اسفند به سرپرستی پدرام درخشانی در تالار وحدت برگزار میشود.

این خواننده در ادامه افزود: ما در این کنسرت قطعاتی را از آلبوم های«رومی 1 و 2» و «منطق عشق» اجرا خواهیم کرد. علاوه بر این آثار، برخی از قطعات جدیدمان را نیز برای مخاطبان به روی صحنه خواهیم برد.

وی همچنین عنوان کرد: پدرام درخشانی تفکر و نگاه خاص و متفاوتی در موسیقی دارد و من نیز همواره علاقمند به انجام تجربه های جدیدی بوده ام که از ابعاد موسیقی ایرانی دور نباشد. وجود چنین نکاتی نیز باعث شکل گیری همکاری من با رومی و پدارم درخشانی شده است.

سرلک ادامه داد: امیدوارم با حرکت های جديرتری که در تلفیق موسیقی ایرانی با موسیقی جهانی شاهدش هستیم موسیقی مان و شنونده هایش فضای متفاوت تری را که از تکرار به دور است تجربه کنند.


باشگاه خبرنگاران
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا