کنسول سونی 70 تا 90 درصد بازار اروپا را در اختیار دارد!

D

d.ertebat

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
زمانی که بحث به مقایسه سونی و مایکروسافت در صنعت گیمینگ کشیده شود؛ بدون هیچ شکی سونی فرسنگ‌ها از رقیب خود جلوتر است. البته Xbox One هم توانسته از زمان عرضه خود طرفدارانی پیدا کند و حتی در بخش‌هایی از آمریکا فروش آن چند برابر فروش کنسول جدید سونی بوده است؛ اما در بیشتر بخش‌های جهان فعلا PlayStation 4 در حال یکه‌تازی است. بنا بر گزارشی که وب‌سایت VG247 از وضعیت بازار اروپا تهیه کرده است؛ در حال حاضر سونی بر این بازار فرمانروایی می‌کند.

طبق آمار به دست آمده، سونی توانسته در سراسر اروپا بین 70 تا 90 درصد بازار کنسول‌های بازی را در اختیار بگیرد و در برخی کشورها از این هم بیشتر فروش داشته است. اما دلیل این همه اشتیاق خریداران برای داشتن یک PS4 چیست؟ همان‌طور که احتمالا می‌دانید و در این چند وقت بحث‌های زیادی پیرامون این مسئله صورت گرفته؛ مایکروسافت در هنگام معرفی کنسول خود چند اشتباه بزرگ انجام داد که بعد از مدتی مجبور به رفع آن‌ها شد اما دیگر فایده‌ای نداشت چون پلی‌استیشن 4 جای خود را در میان گیمرها باز کرده بود. اشتباه اول این بود که Xbox One 100 دلار گران‌تر از کنسول سونی راهی بازار شد، در حالی که در بسیاری از مشخصات سخت‌افزاری PS4 یک قدم جلوتر بود. اشتباه دیگر نیز قوانین سخت‌گیرانه‌ای بود که مایکروسافت برای مالکیت بازی‌ها وضع کرده بود و طبق آن هیچ‌کس حق جابجا کردن بازی خود را با کس دیگر نداشت.

سونی نیز با هوشمندی تمام از اشتباهات مایکروسافت به بهترین شکل استفاده کرد تا اینکه به این آمار فروش فوق‌العاده رسید. در حال حاضر با تجدید نظری که مایکروسافت در قیمت Xbox One داشت قیمت هر دو کنسول سونی و مایکروسافت برابر است اما کماکان پلی‌استیشن بیشتر می‌فروشد.

همچنین سونی خبر می‌دهد که برای فروش 20 میلیونی کنسول خود آماده می‌شود در حالی که مایکروسافت مدعی است توانسته تنها 10 میلیون نسخه از Xbox One را به بازارهای جهانی صادر کند.




نمایندگی سانترال
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا