کی روش شانس بزرگ ایران در گروه اف / صعود می کنیم ؟

Germanitor

Germanitor

Storm of Swords
مدیر بازنشسته
خواستن توانستن است. حالا که قرعه امید صعودمان را از بین نبرد پس امیدی هست. فقط کافی است باز هم خودمان بخواهیم. همه با هم. همان طوری که آمریکا را در 98 بردیم و همه می خواستیم
نفسمان را در سینه حبس کرده بودیم. حس خاصی بود. برای خیلی هامان لحظه ی ویژه ای. کدام تیم ها؟ حمیدرضا صدر با قاطعیت گفت: آرژانتین. همانی که مردم می خواهند می شود. به همین سادگی. همانی که خیلی هامان می خواستیم شد. بازی برابر مسی. دیداری که فوتبالمان را زنده خواهد کرد. برابر بهترین های دنیا. در بزرگترین رویداد فوتبالی جهان.
نیجریه و بوسنی دو تیم دیگر گروه F جام جهانی 2014 هستند. شاید اگر می توانستیم انتخاب کنیم باز هم خیلی هامان این دو تیم را برمی گزیدیم. قرعه شانس به ناممان افتاد و از گروه وحشتناک D و حتی همگروهی همزمان با مسی و رونالدو جان به در بردیم، اما حالا چه می شود؟
خواستن توانستن است. حالا که قرعه امید صعودمان را از بین نبرد پس امیدی هست. فقط کافی است باز هم خودمان بخواهیم. همه با هم. همان طوری که آمریکا را در 98 بردیم و همه می خواستیم که ببریم.
امیدواریم حالا که قرعه کشی جام جهانی هم انجام شد همه بخواهند. در این شرایط حساس و فرصت کم باقیمانده باید خواست کی روش را اجابت کرد. بی شک بزرگترین سلاح ما و البته سرشناس ترین چهره مان در برزیل همین پرتغالی فوق العاده حرفه ای است و شاید بیشتر امیدمان هم به او.
چنان که همه می دانیم کی روش بیشتر نفراتش را از همین حالا شناخته و به خوبی آگاه است که به دنبال چیست. او به خوبی می تواند پس از مشخص شدن وضعیت قرعه بازی های تدارکاتی مناسب معرفی کند به شرطی که سایرینی که باید هم وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.
راهیابی به دور بعدی رقابت های جام جهانی وصعود برای اولین بار از مرحله گروهی چیزی است که واقعاً امکانش هست. به شرط آنکه همه مثل مربی ای مثل کی روش حرفه ای بیاندیشیم و متحد و یکدل باشیم. با فرض اینکه آرژانتین با مسی با تمام امتیازات کامل صعود خواهد کرد، آن وقت می توانیم به تدابیر دفاعی کی روش دل ببندیم و برابر دو رقیب دیگر شکست نخوریم. و حتی اگر بتوانیم با حداقل گل (همان طوری که دو بار کره جنوبی را بردیم.) به برتری برسیم و رویایمان را به حقیقت مبدل کنیم. البته قطعاً کی روش هم به زودی در مصاحبه هایش خواهد گفت که فشار مضاعف به تیم و بازیکنانش وارد نکنیم.
حالا که فرصت سوزی کرده ایم باید از همین فردا خواسته های مربی تیم ملی فوتبال کشورمان را اجابت کنیم و عنان کار را به دست او بسپاریم، ما می توانیم موفق باشیم به شرط مهیا بودن شرایط، کی روش یک مربی بین المللی و شناخته شده در جهان فوتبال است که راه موفقیت را بلد به خوبی است.
صعود از گروه... فرصت خوبی استاما پیش از آن باید آماده سازی تیم طوری باشد که لااقل کی روش با فراغ بال برنامه هایش را پیاده کند و بهانه ای هم برای ناکامی نداشته باشد.

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا