گزارش کنفرانس خبری اپل و آیفون 4s

  • شروع کننده موضوع M.Bagheri
  • تاریخ شروع
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
1.jpg



امشب هیجان زیادی برای آیفون جدید وجود داشت به گونه ای که هجوم کاربران وبلاگ نویسی زنده را با اختلال مواجه کرد. اما در نهایت اپل هیجان جدیدی برای کاربرانش به همراه نداشت. اما می توانید حالا گزارش این مراسم را اینجا بخوانید:

«خانم ها و آقایان، ارائه ما به زودی شروع می شود» این جمله ای بود که خیلی ها یک و نیم سال برایش انتظار کشیدند. پس از شایعات گسترده و وسیعی که درباره آیفون در اینترنت پخش شد، امروز وقت آن رسید تا چشممان به دیدنش باز شود! تیم کوک به مراسم می آید و به رسم استیو جابز جمله ای دوستانه به حاضران می گوید: « این اولین محصولی است که به عنوان مدیر عامل معرفی می کنم و قطعا شما این را نمی دانستید!» اما حاضران از کوچک بودن محل کنفرانس تعجب کرده اند. تیم کوک محل را یک مکان تاریخی می داند. مکانی که در آن آیپاد و مک بوک ایر معرفی شده اند.

تیم کوک کار را با رشد 23 درصدی مک در برابر رشد 4 درصدی پی سی شروع می کند. اپل اعلام کرده که سیستم عامل مک تا کنون 58 میلیون کاربر جمع کرده است. اما او می گوید این شرکت راه زیادی را پیش رو دارد. اپل به سهم 78 درصدی اش در بازار تبلت ها می بالد و می گوید که آیپاد با 45 میلیون فروش در یک سال، هنوز یکی از مهمترین محصولات اپل است. تیم کوک می گوید آیفون بیشترین رضایت را در مشتریان داشته و در حالی که سایر اسمارتفون ها رشد 74 درصدی داشته اند، ایفون رشد 125 درصدی را طی کرده است.

در عین حال اپل می گوید که آیفون هم اکنون در بازار جهانی تلفن ها فقط 5 درصد سهم دارد. رضایت مشتریان در آیپد هم نود و پنج درصد بوده است. حالا که بحث به سوی آیپد می رود، فورستال روی صحنه می آید تا از آن 500 هزار اپلیکیشنی بگوید که روی اپ استور وجود دارد. اپ های آیپد هم اکنون به 140 هزار می رسند. حالا باید در مورد نسخه 5 آی او اس صحبت کنیم. سیستم عاملی که بیش از 100 هزار توسعه دهنده دارد و در 12 اکتبر به صورت رایگان عرضه می شود. ادامه مطلب را از دست ندهید.​
ادامه مطلب

منبع : http://www.narenji.ir/3350
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا