گلکسی اس 4 حتما در تاریخ 24 اسفند معرفی خواهد شد

Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
به پر هیاهو ترین روزهای موبایلی سال نزدیک می شویم امروز HTC پرچمدار خود را معرفی خواهد کرد، هفته آینده نمایشگاه بارسلون شروع خواهد شد و اکنون نوبت به سامسونگ رسیده است.
به گزارش جی اس ام وبسایت theverge با تکیه بر یکی از منابع بسیار معتبرخود که از نقشه های سامسونگ اطلاع دارد، تایید کرده است که 14 مارس (24 اسفند) قطعا سامسونگ گوشی گلکسی اس 4 خود را در یک مراسمی در آمریکا معرفی خواهد کرد.
علاوه بر این، وبسایت SamMobile نیز که یکی از منابع معتبر برای شایعات سامسونگ به حساب می آید این مطلب را پیش از این تایید کرده بود.
samsunggalaxys4112-1.jpg
بنابراین تقریبا به طور قطع به یقین مطمئن هستیم که سامسونگ در این روز گوشی گلکسی اس 4 خود را معرفی خواهد کرد.

اما چشم تمام دنیا به این گوشی است که ببینند سامسونگ مانند گلکسی اس 3 که نوآوری های جالبی مانند Smart Stay، Direct Call را با این گوشی معرفی کرد با گلکسی اس 4 قصد معرفی چه ویژگی های جدیدی را دارد؟ همچنین گفته می شود که در رابطه با طراحی این گوشی سامسونگ بسیار سختگیری کرده تا هیچ جزئیاتی از طراحی این گوشی به بیرون درز نکند.
حال باید ببینیم این قهرمانی که سامسونگ می خواهد به میدان رقابت بفرستد چه سلاح هایی در اختیار دارد تا با قهرمانان اچ تی سی، ال جی، سونی و اپل رقابت کند.
منبع: theverge



 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا