گوجه فرنگي ضد سرطان پروستات | News

  • شروع کننده موضوع M.Bagheri
  • تاریخ شروع
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
پرشین بکس :

فوق تخصص جراحی سرطان های دستگاه ادراری گفت: ماده لیكوپن كه در پی پختن گوجه فرنگی ایجاد می شود از بروز سرطان پروستات جلوگیری می كند.صمد هژیر در گفت و گو با ایرنا اظهار كرد: رب گوجه فرنگی و سس گوجه نیز حاوی لیكوپن بوده و می تواند از بروز سرطان پروستات جلوگیری كند.
وی یادآور شد: مصرف ماهی، ویتامین e، سلنیوم و امگا 3 می تواند در پیشگیری از این سرطان نقش داشته باشد.
هژير تصريح كرد: سرطان پروستات از جمله سرطان های شایع درمیان مردان بوده و به منظور تشخیص زودرس و درمان آن باید در صورت مشاهده هرگونه علامت هرچه سریعتر به پزشك مراجعه شود.
وی، علامت مشخصه سرطان پروستات را تغییر در دفع ادرار عنوان كرد و افزود: همه مردان پروستات دارند و پروستات مردان از چهل سالگی بزرگ می شود و برخی از این موارد می تواند سرطانی شود.
فوق تخصص سرطان های دستگاههای ادراری و جراحی سرطان های پروستات، با یادآوری اینكه اغلب سرطان های پروستات حتی پیش از بروز علایم بالینی با انجام آزمایش قابل تشخیص و درمان هستند، تاكيد كرد: اگر بتوان خطرات این بیماری را به مردم گوشزد كرد، می توان با مراجعه به موقع و تشخیص به موقع، این بیماری را درمان كرد.


منبع : جام جم
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا