گوشی جدید بلک بری p’9981 با طراحی پورشه

Joker

Joker

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
526.jpg
خبر از همکاری بلک بری و کمپانی اتومبیلهای اسپورت پورشه چیزی نیست که تازگی داشته باشد اما در آخرین همکاری این دو کمپانی بزرگ اقدام به پرده بردای از یک گوشی جدید به نام P’9981 کردند که بزودی در انگلستان عرضه خواهد شد. در مورد شکل ظاهری این گوشی برخلاف طراحی های معمول بلک بری در این گوشی از پلاستیک خبری نیست و طراحی پورشه طراحی بی نظیری را با استفاده از فلز براق پیاده کرده اند که در کنار کیبورد QWERTY آن جلوه خاصی به این گوشی داده است . قالب فولادی و ضد زنگ این گوشی به همراه پشت چرمی آن ظاهری را برای این گوشی به وجود می آورد که با کمک پردازنده ۱.۲GHz و پشتیبانی از سیستم ارتباطی NFC همه را مجذوب خود میکند . به گزارش پی سی وار بلک بری P’۹۹۸۱ قرار است با سیستم عامل بلک بری ۷ عرضه شود که البته تغییراتی در آن صورت گرفته تا با طراحی گوشی هماهنگ تر باشد. قابلیت فیلم برداری با کیفیت ۷۲۰ پیکسل و ۸ گیگابایت مموری داخلی با قابلیت پشتیبانی از میکرو SD تا ۴۰ گیگابایت مشخصات این گوشی را کامل میکند .
در مورد قیمت ، بر اساس خبر های اعلام شده این گوشی تا قبل از سال جدید میلادی روانه بازار خواهد شد و قیمتی در حدود ۱,۲۷۵ پوند ( برابر با ۲۰۰۰ دلار امریکا ) خواهد داشت .
منبع:PCWAR
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا