گوگل به دنبال خرید اپلیکیشن WhatsApp + دانلود برای تمام گوشیها

Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
حتما شما هم تا کنون نام اپلیکیشن معروف WhatsApp را شنیدهاید، این اپلیکیشن از آن دست اپلیکیشنهایی است که به علت ویژگیهای جذاب خود در بین طرفداران چت و پیامکی بسیار معروف شده است. به گزارش جی اس ام اکنون گوگل چشم به این اپلیکیشن دوخته است. منابع آگاه میگویند که گوگل قصد خرید این اپلیکیشن را با قیمتی در حدود 1 میلیارد دلار دارد. گفته میشود که گفتگئ بین گوگل و سازندگان این اپلیکیشن شروع شده است. در خبرها همچنین آمده بود که گوگل قصد ساخت یک اپلیکیشن مربوط به چت و گفتگو را با نام Babble دارد که در تمام سیستم عاملها نصب شود، به همنی خاطر اینکه گوگل بخواهد یک مسنجری با این حجم از مخاطبان با نام WhatsApp را خریداری کند دور از انتظار نبود. برنامه WhatsApp ترافیک بسیار بالایی دارد، روزانه 18 میلیارد پیام از طریق این برنامه فرستاده میشود بنابراین طراحان این برنامه به خوبی میدانند که چگونه ترافیکهای بالا را پشتیبانی کنند که این بسیار برای گوگل مفید است.
123-1.jpg
اگر تا کنون با این برنامه کار نکردهاید و یا آن را داشتهاید و بروز نکردهاید، میتوانید آخرین نسخه این برنامه را برای اندروید و iOS و Nokia S60 3rd edition, 5th edition, Symbian^3, Symbian Anna, Symbian Belle از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود برنامه منبع: appleinsider
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا