گوگل به زودی از ساعت هوشمند خود پردهبرداری میکند

  • شروع کننده موضوع H A V V A
  • تاریخ شروع
H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته

60234e544e48e9ca7643f3129ee0c811_XL-1.jpg


به نظر میرسد که شایعه ساخت ساعت هوشمند توسط گوگل واقعیت داشته باشد. زیرا بنابر اطلاعات درز کرده از این کمپانی، گوگل قصد دارد به زودی از ساعت هوشمند خود که به احتمال زیاد،Nexus Watch نام دارد، پردهبرداری نماید.




این محصول جدید که در حال طی نمودن مراحل پایانی بهینه سازی است، حداکثر تمرکز خود را بر روی استفاده از سرویس جدید Google Now قرار داده است. همچنین گفته میشود که اکثر قابلیتهایی که در عینک گوگل وجود دارند نیز به این محصول اضافه خواهند شد.
کاربر میتواند با فشار دادن یک دکمه، پرسش خود را مطرح کرده و بلافاصله پاسخ را بر روی صفحه نمایش نظاره کند. لازم به ذکر است که بسیاری از قابلیتهای این ساعت هوشمند، مبتنی بر گوشی همراه هوشمند میباشند که به احتمال زیاد میبایست تحت سیستم عامل اندروید کار کنند.
یکی دیگر از ویژگیهای جدیدی که گوگل در ساعت هوشمند خود از آن استفاده نموده، بهره بردن از قابلیت Cards است. این قابلیت که بسیار شبیه به کاشیهای متحرک ویندوزفون میباشد، هر بخش از اطلاعات را بر روی یک کارت به کاربر نمایش میدهد. برای مثال مواردی مانند زمان، پیامهای دریافت شده، خاموش و روشن نمودن بلوتوث بر روی کارتهای مجزا نمایش داده میشوند.
گوگل، مدت زمان زیادی را صرف بهینه نمودن باتری این محصول کرده است. علت استفاده از نسخه 4 بلوتوث در این محصول نیز کاهش مصرف انرژی میباشد.
یکی از منابع نزدیک به گوگل ادعا کرده که این کمپانی قصد دارد ساعت هوشمند خود را در تاریخ 9 آبانماه امسال معرفی کند.

زومیت




 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا