یک ساعت شارژ Skype رایگان

A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
بینگ ( Bing ) موتور جستجوگر کمپانی مایکروسافت این بار به استفاده کنندگان خود بیش از یک ساعت شارژ Skype رایگان هدیه می دهد. با استفاده از شارژ Skype می توانید مکالمه تلفنی رایگان به سراسر جهان داشته باشید و یا حتی به هر شماره موبایلی پیامک ( SMS ) رایگان بفرستید. اگر از استفاده کنندگان برنامه تماس تلفنی Skype هستید در این آموزش از سایت تورتک با چگونگی دریافت جایزه شارژ Skype در موتور جستجوگر بینگ آشنا شوید.

هدایا و جایزه های موتور جستجوگر بینگ به کاربران خود

موتور جستجوگر بینگ با ارائه طرحی نو با نام Rewards سعی دارد تا کاربران بیشتری را به خود جذب کند و کاربران فعلی خود را نیز خوشحال کند. بینگ Rewards شامل صدها جایزه است که شما با داشتن امتیاز در این سرویس می توانید از جوایز موجود استفاده کنید. شما می توانید برای کسب و جمع آوری امتیاز در این سرویس با کارهای ساده ای مانند جستجو در وب توسط بینگ ، اتصال حساب کاربری خود در دیگر شبکه های مجازی به بینگ و … به راحتی امتیاز مورد نیاز برای دریافت جوایز را بدست آورید و اگر قبلاً از این موتور جستجوگر استفاده کرده باشید به احتمال زیاد ۱۰۰ امتیاز درخواستی برای دریافت جایزه اعتبار مکالمه در Skype را دارید.توجه داشته باشید در هنگام کار با این موتور جستجوگر برای جمع آوری امتیاز در بخش Rewards باید با حساب کاربری Live و یا Hotmail خود از طریق بخش Sign in در بینگ وارد شده باشید تا این امتیازات در حساب شما ثبت شود.

چرا مایکروسافت شارژ Skype رایگان می دهد ؟

دلیل اصلی قرار گرفتن بیش از یک ساعت اعتبار مکالمه رایگان در قسمت جوایز سایت مایکروسافت بینگ همکاری های این دو شرکت بزرگ با یکدیگر است. از کوچکترین همکاری هایی که بین این دو شرکت در حال انجام است می توان به امکان نصب آسان نوار ابزار بینگ در مرورگر کاربران در هنگاک نصب برنامه Skype اشاره کرد. البته کمپانی اسکایپ این روزها با بسیاری از کمپانی دیگر نیز در همکاری است همانطور که در آموزش چگونگی استفاده از تماس ویدئویی فیس بوک اطلاع پیدا کردیم که این موضوع اسکایپ را به یکی از بزرگترین شرکت های ارائه خدمات ارتباطی تبدیل کرده است.

مراحل خرید شارژ Skype رایگان از سایت Bing

اگر دوست دارید این جایزه را هر چه زودتر ببرید تنها کافی است چند مرحله کوتاه زیر را انجام دهید تا اعتبار مکالمه و استفاده از خدمات پولی اسکایپ را بدست آورید. به یاد داشته باشید برای این کار نیاز است با کلیک بر روی گزینه Sign in در بالای صفحه موتور جستجوگر بینگ به آدرس Bing وارد حساب کاربری خود در این سایت شده باشید.۱. استفاده از بینگ United State : اولین کاری که باید انجام دهیم تغییر کشوری است که بینگ ما را با آن شناخته به United State است به این دلیل که هم اکنون تنها امکان دریافت جوایز برای کاربران آمریکایی در این سرویس مقدور است. برای این کار خیلی ساده بر روی نام کشوری که در گوشه بالایی صفحه بینگ با آدرس www.bing.com برای شما نمایش داده می شود کلیک و سپس در صفحه باز شده بر روی متن United State برای انتخاب آن کلیک کنید.
۲. فعال سازی Rewards : در مرحله بعدی نیاز است که شما Rewards را برای حساب کاربری خود در سایت بینگ کمپانی مایکروسافت فعال سازی کنید. برای این کار پس از ورود به بخش Bing Rewards بر روی گزینه Join Bing Rewards now کلیک کنید و در صفحه ظاهر شده بر روی دکمه I Accept کلیک کنید.
۳. دریافت کد جایزه Skype از بینگ : حال می توانید از هر یک از جایزه های بینگ برای کاربران خود استفاده کنید. برای دریافت شارژ اسکایپ از طرف بینگ کافی است به آدرس این Rewards یعنیwww.bing.com/rewards/redeem/000100000015 بروید. پس از ورود به آدرس فوق صفحه ای مانند زیر نمایش داده می شود که امکانات رایگانی که با این شارژ در اختیار شما قرار داده می شود و همچنین مقدار امتیازی که برای دریافت این جایزه مورد نیاز است ( ۱۰۰ امتیاز ) نمایش داده می شود.
بر روی گزینه Redeem در پایین تصویر Skype Credit کلیک کنید و در صفحه بعد آدرس سکونت خود را در کشور آمریکا وارد کنید. مهم نیست که آدرسی که می نویسید درست باشد یا خیر و حتی Zip Code شما نیز در این بخش از سایت مایکروسافت برای تائید درستی چک نمی شود. بعد از انجام این کار ، کد جایزه ( Skype Credit Voucher ) به آدرس ایمیل شما در Live و یا Hotmail ارسال می شود که ایمیل حاوی این کد ظاهری شبیه به تصویر زیر دارد.
۴. استفاده از کد Skype Credit Voucher : در آخر نیز برای استفاده از این جایزه مایکروسافت کافی است به قسمت ورود کد Voucher سایت Skype با آدرس www.skype.com/voucher یروید و با ورود به حساب شخصی خود در Skype صفحه ای به شما نمایش داده می شود که می توانید از کد ارسال شده به ایمیل خود در آن استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید بعد از کپی / چسباندن کد در کادر نمایش داده شده تیک گزینه “I agree to the Skype Terms of Use” را بزنید و سپس بر روی دکمه “Redeem voucher or prepaid card” کلیک کنید.هزینه مکالمه با اکثر تلفن های موجود در سراسر دنیا دقیقه ای ۲ تا ۳ سنت است پس با استفاده از این ترفند می توانید بیش از یک ساعت با هر فردی در دنیا مکالمه تلفنی کنید و با از این اعتبار جهت ارسال SMS رایگان به موبایل دوستان خود استفاده کنید.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا