یک کارگردان، مجری تلویزیون شد

senda

senda

Just Music
مدیر بازنشسته
0042c546559daf3e3df7127fe5823fb3._.jpg

تهیه کننده و سردبیر «سینما اکران» که به تازگی پخش آن از شبکه تهران آغاز شده است، درخصوص حضور محمدحسین لطیفی برای اجرا در این برنامه، گفت: محمد حسین لطیفی جلوی دوربین «سینما اکران» یک وزنهی معتبر است. او حرفهای زیادی برای گفتن دارد و به محیط سینما کاملا مشرف است.


فرشید نوابی در گفتوگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دربارهی علت حضور محمدحسین لطیفی در برنامهی «سینما اکران» توضیح داد: آقای لطیفی جزو خوشنامان ما در عرضه سینما و تلویزیون هستند و از طرفی یک برنامه تخصصی نیاز به کسی داشت که در امور سینما متخصص باشد و اهالی سینما نیز به او اعتقاد داشته باشند.

وی ادامه داد: نمیخواستیم مجری کسی باشد که در برنامههای دیگر دیده میشود. چنین برنامههایی متنوع است اما ما به این جمعبندی رسیدیم که لطیفی در سینما حرفهای زیادی برای گفتن دارد.


نوابی با بیان اینکه محمدحسین لطیفی در حال حاضر گزینه مناسب برای «سینما اکران» است، گفت: به دلیل اینکه آیتمهای دیگر قرار است به برنامه اضافه شود، نمیتوان دقیق گفت او تا پایان برنامه حضور خواهد داشت.

نوابی همچنین با اشاره به محتوای برنامه، توضیحاتی را درخصوص موضوع این برنامه ارائه داد و گفت: در این برنامه نگاه نقادانه و جانبدارانهای نداریم و فقط فیلمهای در حال اکران را معرفی میکنیم.

او در عین حال از پخش ویژهبرنامهی جشنواره فجر خبر داد و گفت: قرار است آیتمهای متنوع دیگری به برنامه اضافه شود که هر هفته بیننده با غافلگیری خاصی روبهرو میشود.

این تهیهکننده تاکید کرد: «سینما اکران» یک برنامه گفتوگو محور نیست و حضور میهمانان به معرفی بیشتر فیلمها کمک میکند.


فرشید نوابی در نهایت خاطرنشان کرد: «سینما اکران» یک برنامه تازه متولد شدهای است که هدفش کمک به اهالی سینما و مردم است و این محقق نمیشود جز با حمایت اهالی سینما؛ اگر این نگاه حمایتی باشد قدم مثبتی در باور مردم نسبت به سینما برمیداریم. هدف این برنامه معرفی فیلمهای در حال اکران، اطلاعرسانی و کمک به فروش بیشتر فیلمها و معرفی آنهاست و در آن نگاه نقد وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، «سینما اکران» دارای آیتمهایی مانند سینما گفتگو (این بخش اختصاص به گفت وگو با عوامل فیلم در حال اکران شده) ، سینما صحنه ( این آیتم در مورد پشت صحنه فیلم)، سینما سکانس (سکانس منتخب فیلم )، سینما مسابقه (مسابقه پیامکی است که در ارتباط با فیلم)، سینما خبری (ویژه اخبار و تولیدات سینما) و سینما سینما (معرفی سینماهای که این فیلم را نمایش میدهد) و ... است که آیتمهای دیگری نیز، به مرور به برنامه اضافه میشود.

ایسنا
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا