۱۰ آنتی ویروس برتر در سال ۲۰۱۱، برای ویندوز

P@rtiz@n

P@rtiz@n

ريزه ميزه تالار
مدیر بازنشسته

299.jpg

با افزایش دائمی جرایم سایبری، لازم می شود که هر چه بیشتر رایانه های شخصی و لپ تاپ های تان را با بهترین نرم افزار آنتی ویروس موجود در بازار، محافظت کنید. در این زمینه، مطالعات زیادی انجام شده اند، که ما را قادر می سازد با تهدیداتی که متوجه رایانه هایمان هستند، مبارزه کنیم. در این جا لیست ۱۰ نرم افزار آنتی ویروس برتر که در دسترس هستند، آورده شده است.


۱- آنتی ویروس بیت دفندر پلاس ۲۰۱۲

آنتی ویروس بیت دفندر پلاس ۲۰۱۲، یک بسته ابزار آنتی ویروس قوی است که در برابر انواع اسپای وِیرها، ویروس ها، فیشینگ و دزدی هویت، بسیار موثر است. قابلیت های بدیعی مانند حفاظ های شبکه های اجتماعی و کنترل هوشمند بی درد سری در آن تعبیه شده اند. همچنین، این نرم افزار که تحت نام “آنتی ویروسِ ایمنیِ اساسیِ خاموشْ” خوانده می شود، به طور ساکت ولی موثر در پس زمینه فعالیت می کند. همین طور، این آنتی ویروس در ارتباط با وب سایت های خطرناک اخطار داده و شما را از بابت اطلاعات شخصی محافظت می کند.


۲- آنتی ویروس کسپر اسکای
این آنتی ویروس امتحان پس داده، مسلما یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای رایانه های شخصی و لپ تاپ های شما بوده و از هر گونه تهدیدی (ویروس ها، کرم ها، اسپای ویر، بدافزار، تروجان ها، بوتا و روت کیت ها) محافظت می کند. این ابزار، یک میزبان از قابلیت های پیشرفته ی جدید است که شما را از خطرات قدیمی و جدید، محافظت می کند. شما می توانید در قبال تمامی اسپای ویرها ایمن شده و مستعد بودن رایانه تان را اسکن کنید. بعلاوه، این آنتی ویروس یک قسمت جهت بررسی کردن رایانامه و وب سایت دارد تا در صورت مشکوک بودن محتوا، بتوان آن را مورد ارزیابی قرار داد. در کسپراسکای ۲۰۱۱، محافظت هویت دیجیتالی (بدون امکان از کار انداختن) وجود دارد. این ابزار برای استفاده راحت بوده و فضای کمی می گیرد.


۳- آنتی ویروس نورتون ۲۰۱۱
آخرین نسخه ی نورتون آنتی ویروس ۲۰۱۱ با یک رویکرد جدید محافظت آن لاین، برای شما گنجینه ای با ارزش از گزینه های ممکن جهت مقابله با ویروس ها و اسپای ویرها فراهم می کند. هر کدام از قابلیت های آن به تنهایی جامع بوده و با کار کردن در کنار هم، امنیت بیشینه ای برای شما فراهم می کنند. همچنین نورتون آنتی ویروس ۲۰۱۱ از تمامی مرورگرها مانند کروم، اوپرا، سفری، و … پشتیبانی می کند. این آنتی ویروس لایه های محافظتی متعددی دارد که جلوی فعالیت خرابکارانه ی قوی ترین ویروس ها و اسپای ویرها را می گیرد.


۴- آنتی ویروس ESER NOD32، نسخه ی ۴
این یک ابزار آنتی ویروس قدرتمند و فعال است که رایانه ی شخصی شما را از خطرات آن لاین محافظت می کند. این آنتی ویروس به همراه فناوری “احساس خطر” است که می تواند خطرناکترین تهدیدات ناشناخته را شناسایی کند. نرم افزار به طور بی سر و صدا در پس زمینه کار می کند و شما می توانید بدون این که در کارتان اخلالی پیش آید، به کارهایتان برسید.


۵- آنتی ویروس ترند میکرو تیتانیوم
این آنتی ویروس به فناوری مبتنی بر اَبر می بالد که شما را در برابر تهدیدات آن لاین، پیش از آن که به رایانه های شما وارد شوند، محافظت می کند. نسخه ی جدید این آنتی ویروس بهتر است و در برابر انواع ویروس ها و اسپای ویرها، قوی تر است.


۶- آنتی ویروس مک آفی پلاس ۲۰۱۱
این ابزار آنتی ویروس، نه تنها رایانه ی شما را در برابر ویروس های قوی محافظت می کند، بلکه توسط ابزار جدید اش (SiteAdvisor)، کارآیی و عملکرد سیستم شما را هم تقویت می کند. همچنین آن شامل یک فایر وال دو طرفه ی جمع و جور است که محافظت علیه اسکم های آن لاین، رایانامه های مشترک، و پیام ها و بارگذاری های مشکوک را فراهم می کند. دانلود
۷- آنتی ویروس پاندا پرو ۲۰۱۱
آنتی ویروس پاندا ۲۰۱۱ به همراه قابلیت های بی شماری برای کمک به شما جهت مقابله با ویروس های بالقوه، بدافزار، نرم افزار و تهدیدات جدید ناشناخته، ارائه شده است. این آنتی ویروس ابزاری با قابلیت استفاده ی آسان است که ساده و روان است.


۸- آنتی ویروس آواست! پرو
این ابزار آنتی ویروس (که برنده ی جایزه نیز شده است) به خاطر قابلیت اتکا به آن در مقابله با بد افزارها و ویروس ها، شناخته شده است. این آنتی ویروس ترکیب کشنده ای از تمامی ابزارهای موثر است که به شما کمک می کند تا رایانه تان را در برابر خطرات و رخنه کردن های سایبری، محافظت کنید. در آن یک سپر IM، و همچنین امکان محافظت در برابر تهدیدات انتقال فایل P2P، تعبیه شده است.


۹- دکتر اسپای ویر با آنتی ویروس ۲۰۱۱
این نرم افزار آنتی ویروس جالب، جهت مقابله با تهدیدات ویروسی و ناشی از اسپای ویر، بسیار موثر است. آن دارای قابلیتی به نام IntelliGuard است که هر بدافزاری را که احتمال ریسک داشته باشد را تحت نظر داشته و کنترل می کند. این آنتی ویروس به شما امکان محافظت زمان واقعی علیه تهدیدات ناشی از مرورگر، رایانامه ها، فایل های بارگذاری شده، کوکی ها و وب سایت های خطرناک را، فراهم می کند.

۱۰- آنتی ویروس CA

این ابزار آنتی ویروس جمع و جور و موثر ادعا می کند که محافظت کلی برای PDA ها، سرورها و رایانه های تجاری را فراهم می کند. توسط این نرم افزار، تهدیدات خطرناک در نطفه خفه می شوند، یعنی حتی پیش از این که به رایانه های شما وارد شوند. این ابزار به صورت بخشی از مدیریت خطر CA، و یا به صورت مجزا، در دسترس است. آن به شما امکان می دهد تا محیط های کلاینت متنوع را از یک دستگاه مبتنی بر وب، کنترل کنید. دانلود
وظیفه ی شما در قبال رایانه یا لپ تاپ تان فقط با گردگیری و نگه داری خوب آن ها تمام نمی شود، یک آنتی ویروس خوب جهت محافظت از کل محتوای موجود بر روی دستگاه تان، ضروری است. همچنین به هنگام انجام کارهایتان به شکل آن لاین یا آف لاین، آنتی ویروس برای امنیت خودتان نیز مهم است.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا