A.Shadow
مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
آموزش کامل هک بازی و ساخت ترینر
توجه : در این آموزش به هیچ عنوان نیاز به بلد بودن زبان برنامه نویسی نیست!!!
توجه : در این آموزش به هیچ عنوان نیاز به بلد بودن زبان برنامه نویسی نیست!!!
مدتی بود که در خیلی از فرم های سایت مختلف مباحثی درمورد ساخت کد تقلب برای بازی بود اما هیچ کدوم از اونها به طورحرفه ای آموزشی رو نداده بودن به همین خاطر تصمیم گرفتم هر چیز که در این باره میدونم رو در اختیار شما قرار بدم و تا جای امکان هم ساده بنویسم تا هر کسی که اینا رو می خونه بتونه یاد بگیره .
دوستان توجه کنن : دراین آموزش برای ساخت کد تقلب بازی های تحت شبکه (مثل کانتر و امثال اون)وجود ندارد چه در این بازی ها رقیب شما نه یک ماشین که یک انسان دیگر است .
به تمام کسانی که می خوان هک کردن بازی رو یاد بگیرن توصیه می کنم زبان برنامه نویسیه اسمبلی رو کار کنن تا در کار موفق باشن . اگه بخواین خودم در این فروم آموزش اون رو می زارم فعلا مطالب زیر رو مطالعه کنید که مقدمه هست بر چیزهایی که یک گیم هکر باید بدونه
سوال اول: منظور از هک بازی چیست ؟
در هر بازی مقادیری وجود داره که در دسترس ماست ودر حین انجام بازی تغییر می کنن مثل تعداد تیر وخط جان وچیزهایی از این دست که ما در هک کردن یک بازی سعی می کنیم از تغییر اونها جلو گیری کنیم یا به اونها مقادیر مورد نظر خودمون رو بدیم که برای این کار ابتدا باید بفهمیم این مقادیر چطور کنترل میشن . تمام مقادیری که ما می بینیم به یک آدرس در حافظه کامپیوتر ما وابسته هستند و در واقع اگه ما بتونیم این آدرس هارو پیدا کنیم می تونیم کنترل مقادیر رو به دست بگیریم .
سوال دوم :این آدرس ها چه ماهیتی دارند ؟
این ادرس ها اعدادی بر مبنی هگزا دسیمال هستند که به انواع عدد ی و شناور تقسیم می شن که هر کدوم اونها هم دارای چند نوع هستند .در جدول زیر انواع مقادیر و کاربرد هر کدوم رو می بینید
نوع | محدوده | کاربرد |
Integer ۱ Byte | 0....225 | معمولا برای تعداد جان -تعداد تکرار ومقدار جان |
Integer ۲ Bytes | 0....65535 | معمولا برای پول - تعداد جان و وسایل |
Integer ۳ Bytes | 0....16777215 | این نوع برای شبیه ساز ها به کار میرود مثل :Roknes وامثال اون |
Integer ۴ Bytes | 0....4294967295 | در بسیار از موارد کاربرد دارد مانند خط جان پول خطوط انرژی تعداد تیر |
Integer ۸ Bytes | 0....18446744073709551616 | معمولا برای پول اگر بیشتر از 4میلیارد باشه |
Float ۴ Bytes | 1.5e-45....3.4e+38 | در بعضی بازی ها مثل بازی های مایکروسافت دیده میشن |
Float ۶ Bytes | 2.9e-39....1.7e+38 | فقط برای بازی هایی که در داس کار می کنن وبا پاسکال نوشته شدن |
Float ۸ Bytes | 5.0e-324....1.7e+308 | در بازی های فلش به کار میره |
Float ۱۰ Bytes | 3.4e-4951....1.1e+4932 | فقط در برنامه های وابسته به ریاضیات به کار میره |
خوب شاید از خودتون بپرسین دونستن این چیزا به چه دردی میخوره که در این مورد باید بگم دونستن اینکه چه نوع مقداری ممکنه در بازی به کار برده شده باشه به شما کمک میکنه تا وقت کمتری رو صرف جوستجو کنین و زودتر به نتیجه برسین.
سوال:چطور میشه فهمید که چه آدرسی مال چیه؟
در مجموع اصلی ترین کاری که هکر انجام میده فهمیدن همین موضوعه وطریقه کار به این ترتیبه که به وسیله تعدادی از نرم افزار های جستجو در حافظه که در بخش های بعد به طور دقیقی به اونها خواهیم پرداخت به دنبال آدرس هایی میگردیم که دارای مقادیر مشخص برای ما هستند مثلا اگر 10 تا تیر داریم به دنبال آدرسی می گردیم در خودش 10 رو ذخیره کرده بعد مقدارمونو تغییر میدیم مثلا یه تیر شلیک میکنیم وبین مقادیری که پیدا کرده بودیم به دنبال اونایی میگردیم که یکی کم شدن وبه همین ترتیب پیش میریم تا به مقدار اصلی برسیم . ممکنه الان براتون کمی گنگ باشه اما با چند مثالی که در بخش جستجوبا نرم افزار ها خواهیم زد مطلب براتون روشن خواهد شد.
سوال: وقتی آدرسی رو پیدا کردیم میشه برای همیشه ازش استفاده کرد؟
باید بگم نه !! اما نا امید نشین چون این یه امر عادیه و در اکثر موارد با خارج شدن از بازی یا حتی رفتن به مرحله بعد تغییر میکنن چون واقعی نیستن به طور موقت ایجاد میشن به ای نوع آدرس ها Memory Allocation Dynamic یا اختصارا DMA میگیم این مقادیر مهون طور که ازاسمشون پیداست مقادیر دینامیکی در حافظه هستن که معمولا تغییر مکنن .
برای اینکه بتونیم با این مقادیر کار کنیم به دنبال آدرس اصلی میگردیم که این ادرس ها از جمع یه مقدار ثابت با مقدار داخل اونها به دست میان به این آدرس های اصلی پوینتر( Pointer) میگیم که در بخش های بعدی در موردش بیشتر حرف میزنیم و خواهیم گفت که چطور می تونیم پیداشون کنیم.
در درس های بعدی به معرفی برنامه های جستجوگر و قابلیت های هر کدوم می پردازیم .
آخرین ویرایش توسط مدیر: