اختصاصی خلاصه و برنامه کامل تمام بازی های جام جهانی 2014 برزیل

  • شروع کننده موضوع KaShKoOl
  • تاریخ شروع
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
10.png
بازی دهم یک شنبه 25 خرداد (15 ژوئن) "فرانسه هندوراس" در ورزشگاه بیرا ریو ساعت 23:30

ترکیب بازی:
فرانسه: لورسي، دبوشوي، اورا، وارانه، سافو، کاباي، والبوئنا، بنزما، گريژمن، متوئيدي، پوگبا
هندوراس: والدارس، فيگوروا، برناردز، اميليو، پالاسيوس، بنگستون، کاستلي، اسپينوزا، ناجار، گريدو، بکلس


در این دیدار که در ورزشگاه بیراریو شهر پورتو آلگره برگزار شد بنزما ستاره فرانسه بود و دو گل از سه گل تیمش را به ترتیب در دقایق 45 از روی نقطه پنالتی و 72 به ثمر رساند. بنزما روی گل دیگر فرانسه هم نقش کاملا مستقیم داشت و ضربه او با برخورد به نوئل والارادس سنگربان هندوراس وارد دروازه این تیم شد و در نهایت گل به خودی محسوب شد.

کریم بنزما از روی نقطه پنالتی موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند. همچنین داور مسابقه یک بازیکن هندوراس را نیز از زمین مسابقه اخراج کرد.
فرانسه به لطف یک بازیکن بیشتر توپ و میدان را در نیمه دوم در اختیار گرفت و موفق شد در دقیقه 48 به گل برسد. شوت محکم کریم بنزما پس ازبرخورد با دیرک دروازه به بدن دروازه‌بان هندوراس اصابت کرد و وارد دروازه شد تا فرانسه اختلاف را به دو برساند، اما این گل به اسم بنزما ثبت نشد.

کریم بنزما در دقیقه 72 موفق شد گل دوم خود و گل سوم تیمش را نیز با شوتی محکم و زیبا به ثمر برساند تا او نیز مانند نیمار، روبن و فان‌پرسی دو گله شود.

در این دیدار گل دوم فرانسه به کمک تکنولوژی خط دروازه به دست آمد و این برای اولین بار بود که در تاریخ جام جهانی تکنولوژی خط دروازه به کار آمد و توپی را که از خط دروازه عبور کرده بود و دروازه‌بان هندوراس خیلی سریع آن را بیرون کشید گل تشخیص دهد.

به گزارش مشرق، در پایان این دیدار کریم بنزما با زدن 2 گل و داشتن نقشی مثمرثمر در یکی دیگر از گل‌های تیمش به عنوان برترین بازیکن دیدار 2 تیم فرانسه و هندوراس انتخاب شد. وی در طول 90 دقیقه حضورش در زمین مسابقه 36 پاس داد و 7 شوت نیز به سمت دروازه هندوراس روانه کرد.
در دیگر دیدار این گروه سوئیس با نتیجه 2 بر یک اکوادور را از پیش رو برداشته بود. به این ترتیب فرانسه با این پیروزی در صدر قرار گرفت و سوئیس به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم ایستاد.


لینک ویدئو خلاصه بازی
 
آخرین ویرایش:
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
11.png
بازی یازدهم دوشنبه 26 خرداد (16 ژوئن) "آرژانتین - بوسنی" در ورزشگاه ماراکانا ساعت 2:30

ترکیب بازی:
آرژانتين: رومرو، گاراي، کامپانارو، پابلو زابالتا،‌ آنخل دي‌ماريا، ليونل مسي، ماکسي رودريگس، خاوير ماسکرانو، مارکوس روخو، فدريکو فرناندس، سرخيو آگرو
بوسني: آسمير بگوويچ، بيکاسيچ، امير اسپاهيچ، کولاسيناچ، بسيچ، پيانيچ، ميسيموويچ، ادين ژکو، موزدجا، لوليچ، پاجروويچ

تيم‌هاي فوتبال آرژانتين و بوسني از ساعت 2:30 بامداد امروز (دوشنبه) در ورزشگاه ماراکاناي ريودوژانيرو به مصاف هم رفتند تا نخستين ديدار گروه F که تيم ملي کشورمان هم در آن حضور دارد را برگزار کنند.

اين ديدار با نتيجه 2 بر يک به سود آرژانتين به پايان رسيد. کولاسنياچ (3، گل به خودي) و مسي (65) گل‌هاي آرژانتين را زدند و ايبيسويچ (85) براي بوسني گلزني کرد.


نيمه اول:
هنوز چيزي از به صدا در آمدن سوت داور نگذشته بود که ليونل مسي از جناح چپ سانتري را روي دروازه ارسال کرد و سياد کولاسيناچ، مدافع بوسني زودتر از مارکوس روخا، بازيکن آرژانتين دست به کار شد و در شلوغي محوطه جريمه توپ را وارد دروازه تيمش کرد تا آرژانتين در دقيقه 3 از اولين حمله به اولين گل دست پيدا کند.
پس از اين گل بوسنيايي‌ها کمي به خودشان آمدند و سعي کردند با حوصله خود را به دروازه آرژانتين نزديک کنند. در دقايق پاياني هاجروويچ با يک ضربه سر دروازه رومرو را تهديد کرد اما دروازه‌بان آرژانتين اين توپ را دفع کرد.

نيمه دوم:
در شرايطي که نيمه دوم بيشتر در اختيار بوسني بود اما بازيکنان آرژانتين در تک موقعيت‌هايي که به دست مي‌‎آوردند خطرناک ظاهر مي‌شدند. در يکي از اين صحنه‌ها مدافعان بوسني پاس اشتباه دادند و همين کافي بود که مسي دفاع اين تيم را به هم بزند و در ادامه حرکت آگوئرو به سمت دروازه شوت زد اما در نهايت توپ جايي جز در ميان دستان بگوويچ نداشت.
مسي در يک موقعيت ديگر پا به توپ شد و با جا گذاشتن چند مدافع با يک شوت در دقيقه 65 از راه دور دروازه بگوويج را باز کرد. ضربه مسي ابتدا به تير افقي دروازه بوسني برخورد کرد و سپس وارد دروازه شد.
در دقيقه 75 آگوئرو پا به توپ شد و با گذر از مدافعان بوسني دروازه اين تيم را تهديد کرد اما توپش با اختلاف کمي به بيرون رفت.
ايبيسويچ در دقيقه 85 بر خلاف روندي که بازي داشت و آرژانتين بازي را در اختيار داشت بوسنيايي‌ها يک نفوذ داشتند و ايبيسويچ توانست در تقابل با دروازه‌بان آرژانتين موفق عمل کند و گل اول تيمش را به ثمر برساند. هر چند رومرو با دستش توپ را لمس کرد اما اين براي جلوگيري از ورود توپ به دروازه کافي نبود.



لینک ویدئو خلاصه بازی
 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
12.png
بازی دوازدهم دوشنبه 26 خرداد (16 ژوئن) "پرتغال - آلمان" در ورزشگاه فونته نووا ساعت 20:30

ترکیب بازی:
پرتغال: پاتريسيو، آلوس، پهt>‌په، ولوسو (کاستا) ، کوئنترائو (آلميدا)، رونالدو، موتينيو، آلميدا (ادر) ، ميرلس، ناني، پريرا
آلمان:‌نوير، بواتنگ، مرته‌ساکر، هوملس(مصطفي)، هوودس، لام، کروس، گوتسه، اوزيل (شورلر) ، خديرا، مولر (پودولسکي)


آلمان و پرتغال در اولین دیدار خود در جام جهانی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری پرگل 4 بر صفر آلمان به پایان رسید.
آلمانی‌ها بازی را هجومی شروع کردند و سامی خدیرا در دقیقه 3 روی اشتباه پاتریسیو دروازه‌بان پرتغال با دروازه خالی این تیم مواجه شد اما توپ او با فاصله کمی از کنار دروازه بیرون رفت.
در ادامه مسابقه ژرمن‌ها توانستند برتری خودشان را به پرتغال دیکته کنند و به گل نخست خود دست یابند. ماریو گوتسه در محوطه جریمه پرتغال سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد تا توماس مولر در دقیقه 12 توپ را به زیبایی به قعر دروازه پرتغال برساند.
در ادامه مسابقه هوگو آلمیدا به دلیل مصدومیت در دقیقه 27 زمین بازی را ترک کرد تا ادر به جای او به میدان بیاید.
ژرمن‌ها در دقیقه 32 به گل دوم خود دست یافتند. این بار مت هوملس موفق شد با ضربه سر گل دوم آلمان را نیز به ثمر برساند.
بدبیاری‌های پرتغال تمامی نداشت، این بار حرکت غیر اخلاقی پپه در دقیقه 37 باعث شد تا داور او را کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کند. در ثانیه های پایانی توماس مولر گل دوم خود و گل سوم تیمش را نیز به ثمر رساند تا آلمان نیمه نخست مسابقه را با برتری 3 بر صفر به سود خود به پایان برساند.
آلمان‌ها که در نیمه دوم با یک بازیکن بیشتر در زمین حضور داشتند، توانستند بازی را به خوبی مدیریت کنند و خودشان را برای بازی‌های بعدی خسته نکنند. البته این تیم چندین فرصت نیز از دست داد که مهم‌ترین آن را توماس مولر از دست داد. البته این بازیکن در دقیقه 78 موفق شد هت‌تریک کند و گل چهارم تیمش را به ثمر برساند. به این ترتیب توماس مولر در 7 بازی خود در جام جهانی موفق به زدن 8 گل شده است که رکوردی جالب توجه محسوب می‌شود.
فابیو کونترائو مدافع پرتغال نیز در نیمه دوم از ناحیه کشاله ران به شدت مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد و به نظر می‌رسد نتواند پرتغال را در بازی‌های بعدی گروهی همراهی کند.
پرتغال نیز با شکست بد در این دیدار باید چشم به بازی‌های آینده برای صعود داشته باشد.



لینک ویدئو خلاصه بازی
 
آخرین ویرایش:
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
13.png
بازی سیزدهم دوشنبه 26 خرداد (16 ژوئن) "ایران - نیجریه" در ورزشگاه بایکسادا ساعت 23:30

ترکیب بازی:
ایران: عليرضا حقيقي، سيدجلال حسيني، اميرحسين صادقي، مهرداد پولادي، پژمان منتظري، جواد نکونام،‌ آندرانيک تيموريان، اشکان دژاگه، خسرو حيدري، احسان حاج‌صفي و رضا قوچان‌نژاد
نيجريه: انياما، آمبروسه، اوشانيوا، اوبوابونا، اومرو، جان اوبي ميکل، اونازي، عزيز، موسي، موزز، امنيکه

ديدار دو تيم ايران و نيجريه از ساعت 23:30 دقيقه به وقت ايران در ورزشگاه بايکساداي شهر کوريتيبا آغاز شد و اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

قضاوت اين ديدار را کارلوس ورا از اکوادور به عهده دارد.


نيمه اول:
نيمه اول اين ديدار توسط بازيکنان ايران آغاز شد.
در دقيقه 3 نيجريه‌اي‌ها با يک شوت دروازه ايران را هدف گرفتند اما عليرضا حقيقي اين توپ را مهار کرد.
ملي‌پوشان با پاسکاري‌هاي مداوم سعي مي‌کردند که به دروازه سبزپوشان نيجريه نزديک شوند.
در دقيقه 6 موسي از سمت راست حرکت کرد اما مقاومت مدافعان ايران باعث شد تا درنهايت اوت به سود کشورمان اعلام شود.
در دقيقه 7 بازي نيجريه‌اي‌ها يک ضربه کرنر به دست آوردند و عليرضا حقيقي براي گرفتن توپ بيرون آمد و موسي روي توپ اثر گذاشت و وارد دروازه شد اما پيش از آن داور با سوت خود اعلام خطا کرد.
در دقيقه 8 نيجريه‌اي ها يک بار ديگر حمله کردند و مدافعان ايران جا ماندند و نزديک بود دروازه ايران باز شود اما دفع ناقص منتظري باعث شد بازيکنان نيجريه در پشت محوطه صاحب توپ شوند که اين توپ هم به شکل خطرناکي از کنار دروازه ايران به بيرون رفت.
پس از اين موقعيت بازيکنان ايران سعي کردند تا دوباره بازي را در دست بگيرند.
در دقيقه 13 بازي داور روي توپي که قوچان‌نژاد و بازيکن نيجريه براي زدن آن بلند شده بودند به سود ايران اعلام خطا کرد. اين توپ را دژاگه ارسال کرد اما کسي در محوطه جريمه از آن استفاده نکرد.
يکبار ديگر در دقيقه 18 بازي توپي روي دروازه ايران آمد اما حقيقي باز هم اين توپ را در اختيار گرفت
در 20 دقيقه ابتدايي بازي بيشتر مالکيت توپ و ميدان در اختيار نيجريه بود.
نيجريه‌اي‌ها سعي کردند از سمت راست حمله کنند اما مدافعان توپ را دفع کردند و در برگشت اين توپ به دژاگه رسيد و اين بازيکن روي خط محوطه جريمه نيجريه در برخورد با بازيکن حريف نقش بر زمين شد اما داور اعتقادي به خطا نداشت.
دو تيم احتياط را در دستور کار خود قرار داده بودند و از همين رو دقايق زيادي از اين بازي بدون صحنه حساس دنبال شد. در دقايقي از بازي هم نيجريه‌اي‌ها سعي داشتند از کناره‌ها نفوذ کنند اما مدافعان ايران مانع از پيشروي آنها مي‌شدند.
در دقيقه 30، اوبابونا که با مصدوميت مواجه شده بود جاي خود را به جوزف يوبو داد.
نيجريه‌اي‌ها در دقيقه 31 از جناج چپ صاحب يک ضربه ايستگاهي شدند و موسي اين توپ را به سمت دروازه حقيقي زد و دروازه‌بان کشورمان اين توپ را به کرنر فرستاد.
ايراني‌ها دقايقي روي دروازه نيجريه فشار آوردند و قوچان‌نژاد قصد نفوذ داشت که توپش را به کرنر فرستادند. در دقيقه 34 دژاگه اين توپ را ارسال کرد و در ادامه ضربه سر قوچان‌نژاد به شکل خطرناکي از سوي دروازه‌بان حريف دفع شد.
نيمه نخست اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيد.


نيمه دوم:
سبزپوشان نيجريه اين نيمه را آغاز کردند.
نيجريه‌اي‌ها در اين نيمه بيشتر سعي مي‌کردند از سمت راست حمله کنند. در دقيقه 48 از همين منطقه صاحب کرنر شدند و اين ضربه توسط تيموريان دفع شد و به اوت رفت. حريف ايران از اين اوت هم نتوانست استفاده کند.
در دقيقه 50 روي يک کار تيمي که حاج صفي پايه گذار آن بود تيم ملي صاحب موقعيت شد و قوچان‌نژاد با يک شوت دروازه اينياما را تهديد کرد اما توپ او با اختلاف نه چندان زياد به بيرون رفت.
دو دقيقه بعد ايران صاحب يک ضربه ايستگاهي شد و دژاگه اين توپ را ارسال کرد و در شلوغي محوطه جريمه به نظر مي‌رسيد که توپ به دست بازيکنان نيجريه برخورد کرده باشد اما داور اعتقادي به پنالتي نداشت.
آمه‌او‌بي در دقيقه 52 به جاي موززي به بازي آمد که نفودهاي زيادي را انجام مي‌داد.
آمه‌او‌بي پس از ورود خود در دقيقه 54 يک نفوذ داشت اما سانتر او توسط مدافعان ايرن به کرنر تبديل شد و باز هم تيموريان ضربه اول را زد و اين توپ را دفع کرد.
در دقيقه 56 حيدري از سمت راست نفوذ و توپ را روي دروازه نيجريه ارسال کرد اما دروازه‌بان نيجريه اولين نفري بود که به توپ رسيد و آن را دفع کرد.
دقيقه 61، با سانتر ديگري از سمت راست توسط حيدري همراه بود اما در محوطه کسي نبود که از آن بهره ببرد.
قوچان‌نژاد در دقيقه 63 از ميانه‌هاي ميدان اقدام به شوت‌زني کرد اما توپ او به بيرون رفت.
نيجريه‌اي‌ها با پاس‌هاي کوتاه سعي مي‌کردند روي دروازه ايران خلق موقعيت کنند اما ايراني‌ها با گرفتن توپ دست به يک ضد حمله زدند که حاصلش يک کرنر در دقيقه 65 بود. دژاگه اين توپ را ارسال کرد اما در طرف ديگر زمين توپ به پولادي رسيد و در نهايت تيم ملي در گوشه زمين صاحب يک ضربه ايستگاهي شد.
حاج صفي اين توپ را ارسال کرد که دفع شد. در برگشت ملي‌پوشان سعي کردند به گل برسند اما در نهايت توپ با شوت قوچان‌نژاد به بيرون رفت.
سرمربي نيجريه سومين تعويض خود را در دقيقه 69 انجام داد و اودمينگ به جاي عزيز به ميدان آمد.
در دقيقه 70 موسي از سمت چپ دروازه ايران ضربه کرنري را ارسال کرد که باز هم با مقاومت مدافعان تيم ملي کشورمان به بيرون رفت.
دروازه تيم کشورمان با ضربه سر مهاجم نيجريه تهديد شد اما توپ اين بازيکن با دخالتي که صادقي داشت در دقيقه 71 به اوت رفت.
آندرانيک تيموريان در دقيقه 75 اولين بازيکن تيم ملي ايران بود که در جام بيستم کارت زرد گرفت.
عليرضا حقيقي در دقيقه 76 شوت اونازي را مهار کرد.
مهرداد پولادي در دقيقه 77 از سمت چپ توپي را روي دروازه ارسال کرد اما اشکان دژاگه نتوانست به موقع بپرد و به اين توپ ضربه بزند.
يک دقيقه بعد کارلوس کي‌روش اين بازيکن را تعويض کرد و عليرضا جهانبخش جايگزين او شد.
در دقيقه 81 ملي‌پوشان باز هم با چند پاس سعي در ايجاد موقعيت داشتند پولادي پشت محوطه جريمه تيموريان را صاحب توپ کرد و اين بازيکن دروازه را هدف گرفت اما شوت به بيرون رفت.
در دقيقه 89 کارلوس کي‌روش مسعود شجاعي را به جاي خسرو حيدري به ميدان آورد ت دومين تعويض ايران هم انجام شود.
در دقيقه 90 نيجريه از سمت چپ نفوذ کرد و پولادي توپ را به کرنر فرستاد و در برگشت روي فشار نيجريه يک کرنر ديگر هم به سود اين تيم اعلام شد.


لینک ویدئو خلاصه بازی
 
آخرین ویرایش:
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
14.png
بازی چهاردهم سه شنبه 27 خرداد (17 ژوئن) "آمریکا - غنا" در ورزشگاه داس دوناس ساعت 2:30

ترکیب بازی:
آمريکا: هوارد، بردلي، بسلر، بيسلي، دمپسي، بدويا، جونز، بکرمن، آلتيدوره، کامرون، جانسون
غنا: کاواراسي، جيان، اوپاره، آتسو، آيو، مونتاري، آيو، رابيو، منسا، آساموآ، بوي

نیمه اول:
در ثانيه‌هاي ابتدايي مسابقه و قبل از اتمام دقيقه يک بازي کلينت دمپسي کاپيتان آمريکا که درون محوطه جريمه صاحب توپ شده بود بعد از اينکه يکي دو بازيکن را جا گذاشت با يک شوت بغل پا توانست دروازه غنا را باز کند.
در نيمه اول دو تيم بازي بسيار کسل کننده‌اي را انجام دادند.

نيمه دوم:
عملکرد نه چندان خوب دو تيم ادامه داشت. آمريکا در پي حفظ نتيجه بود غنا هم حملات نصف و نيمه‌اي را روي دروازه حريف خود تدارک مي‌ديد.
شوت آساموئا ژيان در دقيقه 58 با واکنش تيم هاوارد به بيرون رفت.
غنا بيشتر از کناره‌ها حمله مي‌کرد و بازيکنان آمريکا به خوبي مدافعان اين تيم را کنترل مي‌کردند.
در حالي که بازي بيشتر در ميانه ميدان دنبال مي‌شد آندره آيو در دقيقه 83 توانست از موقعيتي که برايش به وجود آمد به خوبي استفاده کند و با يک شوت گل تساوي تيمش را به ثمر برساند.
در ادامه بازي آمريکا روي يک کرنر در دقيقه 86 با ضربه بروکس به گل دوم رسيد.
آمريکا هرچند بيشتر بازي را کنترل مي‌کرد اما نسبت به غنا عملکرد بهتري داشت. تجربه بالاي بازيکنان آمريکا در اين بازي به ياري اين تيم آمد.
بعد از گل آمريکا، غنا بازهم براي جبران جلو کشيد اما نداشتن برنامه براي رسيدن به دروازه آمريکا باعث شد اين تيم راه به جايي نبرد.
قضاوت اين مسابقه بر عهده اريکسون سوئدي است. او در نيمه اول به رابيو از غنا کارت زرد داد.
در ديدار اول اين گروه آلمان توانست با نتيجه 4 بر صفر پرتغال را شکست دهد و در صدر جدول قرار بگيرد.
با احتساب اين نتايج آلمان با کسب 3 امتياز در صدر جدول قرار گرفت و آمريکا در رده دوم جاي گرفت.


لینک ویدئو خلاصه بازی
 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
15.png
بازی پانزدهم سه شنبه 27 خرداد (17 ژوئن) "الجزایر - بلژیک" در ورزشگاه مینیه رو ساعت 20:30

ترکیب بازی:
بلژیک: کورتوا، آلدرویلد، وینسنت کمپانی (کاپیتان)، ورتونگن، ویتسل، دی بروین، روملو لوکاکو، ادن هازارد، وان بویتن، دمبله و موسی چادلی
الجزایر: رییس مبلوحی، مجید بوقرا (کاپیتان)، فوزی غلام، رفیق حلیشه، سفیان فیقولی، عیسی ماندی، نبیل بن طالب، هلال سودانی، سفیر تایدر، ریاض محرز و مهدی مصطفی سبع

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اولین بازی از گروه H جام جهانی 2014 برزیل، امروز (سه‌شنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران تیم‌های ملی بلژیک و الجزایر در ورزشگاه مینه‌رائوی شهر بلوهوریزونته به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود الجزایر خاتمه یافت.
بلژیک با حضور ستار‌ه‌های هجومی مانند ادن ازار، وینسنت کمپانی و روملو لوکاکو در ترکیب خود،‌ همانطور که انتظار می‌رفت ارائه بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد و از نظر زمان مالکیت توپ هم بر حریف آفریقای خود برتری داشت. این تیم با تکیه بر قدرت حفظ توپ بازیکنانش بر الجزایر که در یک سوم دفاعی خود خیمه زده بود فشار زیادی وارد آورد اما هیچ موقعیت خطرناکی برای گلزنی به دست نیاورد.
این روند تا دقیقه 24 ادامه داشت تا اینکه الجزایر برخلاف جریان بازی به گل رسید. نماینده قاره سیاه در یک ضدحمله از سمت چپ توسط فائوزی غلام توپی را روی دروازه بلژیک فرستاد که یک موقعیت عالی گلزنی را برای فقولی فراهم کرد اما فرتونگن، مدافع بلژیک او را سرنگون کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. فقولی خود پشت این ضربه پنالتی ایستاد و با فریب تیبا کورتوا اولین گل الجزایر را در جام‌های جهانی از سال 1986 به ثمر رساند.
پس از این گل فشار حملات بلژیک بیشتر شد اما این حملات به جایی نرسید تا الجزایر به عنوان تیم پیروز راهی رختکن شود.


لینک ویدئو خلاصه بازی
 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
16.png
بازی شانزدهم سه شنبه 27 خرداد (17 ژوئن) "برزیل - مکزیک" در ورزشگاه کاستلائو ساعت 23:30

ترکیب بازی:
برزيل:ژوليو سزار، دني آلوس، تياگو سيلوا، داويد لوييز، مارسلو، پائولينيو، فرد، نيمار، اسکار، راميرس، لوييز گوستاوو.
مکزيک:
اوچوا، رودريگز، مارکز، هررا، لايون، دوس سانتوس، مورنو، گواردادو، پرالتا، آگيلار، واسکوئز.


تيم‌هاي ملي فوتبال برزيل و مکزيک از ساعت 23:30 سه‌شنبه به وقت ايران در ورزشگاه کاستلائوي شهر فورتالزا به مصاف هم رفتند تا دومين ديدار خود را در گروه A جام جهاني 2014 برگزار کنند، ديداري که در پايان به نتيجه تساوي بدون گل انجاميد.

نيمه اول:
نيمه اول اين ديدار در شرايطي با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد که هر دو تيم چند موقعيت گلزني داشتند که نتوانستد از آنها بهره ببرند. در اين بين برزيل با بهره‌گيري از امتياز ميزباني و حمايت تماشاگران حملات بيشتري داشت اما اين حملات به ثمر ننشست.

نيمه دوم:
نيمه دوم اين بازي در شرايطي آغاز شد که مکزيکي‌ها موقعيت‌هاي زيادي روي دروازه تيم ميزبان خلق کردند. شاگردان اسکولاري اما بيکار ننشستند و در ادامه سعي کردند که ابتکار عمل را در دست بگيرند. از دقيقه 65 به بعد فشار برزيل روي دروازه مکزيک بيشتر شد اما دفاع و دروازه‌بان آماده اين تيم فرصت گلزني را به ميزبان جام بيستم ندادند. مکزيک در دقايق پاياني بازي البته فرصت‌هايي براي گلزني داشت که مهاجمان اين تيم نتوانستند از آنها گل و زمينه‌اي براي شگفتي‌سازي بسازند.

اين تساوي پس از ديدار ايران و نيجريه دومين تساوي بدون گل جام جهاني برزيل محسوب مي‌شود.

برزيل و مکزيک با اين تساوي 4 امتيازي شدند و به ترتيب در رده‌هاي اول و دوم جدول گروه A جام جهاني 2014 قرار گرفتند.



لینک ویدئو خلاصه بازی
 
آخرین ویرایش:
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
بازی هفدهم چهارشنبه 28 خرداد (18 ژوئن) "روسیه - کره جنوبی" در ورزشگاه پانتانال ساعت 2:30

ترکیب بازی:
روسيه: آکنفيف، ايگناشويچ، گلوشاکوف، کوکورين، برزوتسکي، شاتوف، ژيرکوف، صمدوف، فايزولين، اشچنکو، کومباروف.
کره جنوبي: يونگ، يون، کيم، سان، پارک، لي، کوو، هان، کي، لي، هونگ.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، تیم های فوتبال روسیه و کره جنوبی در گروه H از ساعت 2 و 30 دقیقه روز چهارشنبه در ورزشگاه پانتانال به مصاف یکدیگر رفتند.
نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه 68 کئون هو لی بازیکن شماره 11 تیم ملی کره جنوبی از راه دور با ضربه سنگین دروازه شاگردان فابیو کاپلو را باز کرد که روی این گل دروازه بان روسیه مقصر اصلی بود.

چند دقیقه پس از بازشدن دروازه روسیه این بار کرژاکوف بازیکن شماره 11 تیم ملی روسیه در دقیقه 74 دروازه چشم‌بادامی‌ها را باز کرد تا کار به تساوی بکشد.

در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا مسابقات دور اول مرحله گروهی به اتمام برسد.


لینک ویدئو خلاصه بازی
 
آخرین ویرایش:
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
18.png
بازی هجدهم چهار شنبه 28 خرداد (18 ژوئن) "استرالیا - هلند" در ورزشگاه بیرا ریو ساعت 20:30


ترکیب بازی:
استراليا: رايان، ديويدسون، کيهيل، اسپيرانويچ، لسکي، اور، جدنياک، مک‌کي، مک گوان، ويلکينسون، برشيانو
هلند: سيلسن، ولار، دي ويريج، مارتينز ايندي، بليند، دي يونگ، جانمات، دي گوژمان، فن‌پرسي، اشنايدر، روبن


تیم استرالیا که برای امید داشتن به صعود از این گروه چاره ای جز نتیجه گرفتن مقابل تیم مطرح هلند نداشت، در دقایق ابتدایی بهتر از حریف خود ظاهر شد.
در 20 دقیقه و برخلاف جریان بازی، آرین روبن مهاجم باتجریه تیم هلند، نخستین گل بازی را به ثمر رساند و شاگردان فان خال را پیش انداخت.
اما یک دقیقه بعد، تیم کیهیل مهاجم باتجریه تیم استرالیا با ضربه استثنایی، توپ را به طاق دروازه هلند چسباند و بازی را به تساوی کشاند و در ادامه تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل دوم بی نتیجه بود و بازی در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
در نیمه دوم، دو تیم بازی جذاب و تماشاگرپسندی به نمایش گذاشتند و با ارایه فوتبالی هجومی، بارها روی دروازه یکدیگر موقعیت خلق کردند.
در دقیقه 54، داور مراکشی مسابقه پس از برخورد توپ ارسالی بوزانیچ با دست یان مات مدافع تیم هلند، ضربه پنالتی اعلام کرد و یدیناک کاپیتان تیم استرالیا این ضربه را به گل تبدیل کرد.
4 دقیقه بعد فان پرسی گل تساوی را وارد دروازه استرالیا کرد و در دقیقه 68 نیز ممفیس بازیکن تعویضی هلند گل سوم و برتری این تیم را به ثمر رساند تا شاگردان لوییس فن خال این بازی را به سختی به سود خود به پایان برسانند.



لینک ویدئو خلاصه بازی
 
آخرین ویرایش:
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
19.png
بازی نوزدهم چهارشنبه 28 خرداد (18 ژوئن) "اسپانیا – شیلی " در ورزشگاه ماراکانا ساعت 23:30


ترکیب بازی:
اسپانيا: کاسياس، آسپلي‌کوئتا، سرخيو راموس، خاوي مارتينز، جوردي آلبا، ژابي آلونسو، سرخيو بوسکتس، آندرس اينيستا، داويد سيلوا، پدرو و ديگو کاستا
شيلي: براوو، مدل، سيلوا، خارا، ايسلند، آرانگوئز، مارسلو دياز، منا، ويدال، آلکسيس سانچس و وارگاس


به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، تیم ملی فوتبال اسپانیا با باخت مقابل تیم ملی فوتبال شیلی در دومین دیدارش در جام جهانی 2014 برزیل از این رقابت ها حذف شد تا مشخص شود دوره طلایی تیکی تاکا که از سال 2008 آغاز شده بود بعد از 6 سال به پایان برسد و این تاکتیک هم به موزه فوتبال بپیوندد.
میانگین سنی بالای اسپانیا از قبل از بازی های جام بیستم نشان می داد که لاروخا کار سختی برای تکرار عنوان قهرمانی‌اش دارد و حالا شاید باید منتظر ماند و دید که تحول بزرگی در فوتبال این کشور صورت بگیرد.
اسپانیا از همان بازی با هلند نشان داد هیچ سنخیتی با تیم قهرمان دوره قبل ندارد. دفاع آسیب پذیر از این تیم، تیمی ساخته بود که در 2 بازی 7 گل بخورد آن هم در حالی که پیش از این بازی ها لاروخا در 13 بازی 7 گل خورده بود.

نیمه اول دیدار اسپانیا مقابل شیلی با 2 گل به سود شیلی به پایان رسید.
در نیمه دوم باز هم این شیلی بود که بر روی دروازه اسپانیا حملات متعددی را تدارک دید اما بازیکنان کم اشتباه شیلی میل بیشترشان حفاظت از دروازه خودی بود تا زدن گل های بیشتر.
البته اسپانیا هم موقعیت های نصف و نیمه ای داشت که یکی پس از دیگری از دست رفت. هر چند که شاید بتوان بهترین موقعیت اسپانیا را توپی دانست که بوسکتس از مقابل دروازه خالی به بیرون زد.
داور که در سوت پایان بازی دمید جام هم برای اسپانیا تمام شد و خلاص! حالا اسپانیا پا در همان راهی می گذارد که پیش از این قهرمانان دیگر هم در 4 دوره اخیر جام جهانی گذاشته اند. فرانسه بعد از قهرمانی در جام جهانی 1998 نتوانست از گروهش در جام جهانی 2002 بالا بیاید. ایتالیای قهرمان 2006 هم موفق نشد از گروهش در جام جهانی 2010 صعود کند و حالا این طلسم شوم یقه اسپانیایی را گرفت که با 3 دوره قهرمانی متوالی در 2 یورو و یک جام جهانی به برزیل آمده بود تا برای چهارمین بار متوالی جام قهرمانی تورنمنتی بزرگ را بالای سر ببرد اما کاخ آروزهای لاروخا فرو ریخت تا اسپانیا در شوکی بزرگ فرو برود.
اسپانیایی ها قصد داشتند پا در راهی بگذارند که ایتالیا و برزیل گذاشته بودند و آن هم تکرار عنوان قهرمانی در جام جهانی بود اما زمین شیلی و هلند سفت تر از چیزی بود که دل بوسکه فکرش را می کرد.
نکته جالب درباره تیم ملی اسپانیا این بود که این تیم از سال 1994 در هیچ بازی بیشتر از 2 گل نخورده بود اما در بازی با هلند به یک باره 5 گل خورد تا همه رکوردهایش را بر باد رفته ببیند.
حالا بازیکنان پا به سن گذاشته تیم ملی اسپانیا بازی با استرالیا را تشریفاتی برگزار می کنند و با این نتیجه ای که در بازی های امشب رقم خورد هلند و شیلی تیم های صعود کرده از گروه B خواهند بود و استرالیا و اسپانیا باید برزیل را به سمت کشورشان بعد از بازی رو در رو ترک کنند.
شیلی و هلند هم با این انگیزه به مصاف هم می روند تا از رویارویی احتمالی با برزیل در مرحله حذفی این بازی ها فرار کنند!



لینک ویدئو خلاصه بازی
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا