اختصاصی خلاصه و برنامه کامل تمام بازی های جام جهانی 2014 برزیل

  • شروع کننده موضوع KaShKoOl
  • تاریخ شروع
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
20.png
بازی بیستم پنج شنبه 29 خرداد (19 ژوئن) "کامرون - کرواسی" در ورزشگاه آمازون ساعت 2:30


ترکیب بازی:
کامرون: ايتانژه، آسواکوتو، نکولو، سونگ، موکاندجو، ابوبکر، چوپو موتينگ،‌ چژو، امبيا، انو و ماتيپ
کرواسي: پلتيکوسا، پرانجيک، پريسيک،‌ کورلوکا، لاورن، راکيتيچ، مدريچ، سرنا، مانژوکيچ، اوليچ و سامير


کرواسي و کامرون دومين ديدار خودشان را در گروه A جام جهاني برگزار کردند که اين ديدار در پايان با برتري 4 بر صفر کرواسي به پايان رسيد تا نماينده آفريقا وداعي زودهنگام با اين رقابت‌ها داشته باشد.
کرواسي در نيمه نخست موفق شد در دقيقه 11 با ضربه ايويکا اوليچ به گل نخست برسد در ادامه آلکس سانگ از زمين مسابقه اخراج شد تا کامرون نيمه دوم را 10 نفره بازي کند.
کرواسي در نيمه دوم سراپا حمله شد و توانست از برتري نفري خود استفاده کند و سه بار ديگر دروازه کامرون را باز کند. پرسيچ در دقيقه 48 موفق شد به زيبايي از زاويه بسته دروازه کامرون را براي بار دوم باز کند. اين پايان کار نبود. ماريو مانژوکيچ که بازي اول تيمش را از دست داده بود در اين ديدار بازگشتي رويايي به ترکيب تيمش داشت و موفق شد دو بار در دقايق 61 و 73 گلزني کند تا کرواسي اين ديدار را با نتيجه 4 بر صفر به سود خود به پايان برساند.
کرواسي براي صعود از اين گروه بايد در بازي آخر برابر مکزيک برنده شود در غير اين صورت به احتمال فراوان از جام خداحافظي خواهد کرد. کامرون نيز با اين شکست خداحافظي زودهنگامي با جام خواهد داشت و بازي آخر اين تيم با برزيل تشريفاتي است.



لینک ویدئو خلاصه بازی
 
آخرین ویرایش:
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
21.png
بازی بیست و یکم پنج شنبه 29 خرداد (19 ژوئن) " کلمبیا - ساحل عاج" در ورزشگاه ناسیونال ساعت 20:30



ترکیب بازی:
کلمبيا:اوسپينا، زاپاتا، يپس (کاپيتان)، سانچز، آرمرو، آگوئيلار، گوتيرز، رودريگوئز، کوادرادو، ايباربو، زونيگا
ساحل عاج:بري، بوکا، زوکورا، تيوته، جروينيو، بوني، گرادل، اورير، يحيي توره (کاپيتان)، سري، بامبا


تیم فوتبال کلمبیا با برتری برابر ساحل عاج صعودش را به مرحله دوم جام جهانی تا حد زیادی قطعی کرد.
به گزارش «انتخاب»، در ادامه دور دوم از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2014، کلمبیا و ساحل عاج که هر دو در بازی‌های قبلی به پیروزی رسیده بودند برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک نماینده آمریکای جنوبی همراه بود.
کلمبیا در این دیدار دو بار توسط جیمز رودریگز و خوان کوینترو پیش افتاد، اما ساحل عاج یکی از گل‌ها را توسط ژروینیو جبران کرد و بازی با نتیجه 2 بر یک به پایان رسید.
در دیگر دیدار این مرحله تیم‌های بدون امتیاز ژاپن و یونان به مصاف هم خواهند رفت.
در جدول گروه کلمبیا با شش امتیاز در صدر است و ساحل عاج با سه امتیاز در رده‌ی دوم قرار دارد.


لینک ویدئو خلاصه بازی
 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
22.png
بازی بیست و دوم پنج شنبه 29 خرداد (19 ژوئن) "اروگوئه - انگلیس" در ورزشگاه سائو پائولو ساعت 23:30



ترکیب بازی:
اروگوئه:موسلرا، کاسرس، گيمنز، گودين، پريرا، گونزالز، ريوس، لوديرو، رودريگوئز، کاواني، سوارز
انگليس:هارت، جانسون، کيهيل، جاگيلکا، باينس، هندرسون، جرارد، استرلينگ، روني، ولبک، استوريج


در سومين بازي گروه D رقابت‌هاي جام جهاني از ساعت 23:30 تيم‌هاي ملي انگليس و اروگوئه در ورزشگاه کورينتيانس شهر سائوپائولو به مصاف هم رفتند که در پايان اين بازي حساس اروگوئه با درخشش لويس سوارس توانست 32 بر يک پيروز اين بازي باشد.
در نيمه نخست هر دو تيم موقعيت‌هاي زيادي براي گلزني داشتند. سوارس و کاواني از يک سو براي اروگوئه و استوريچ و روني از سوي ديگر براي انگليس موقعيت‌سازي کردند.
ووين روني يکي از خطرناک‌ترين موقعيت‌هاي انگليس را با کوبيدن ضربه سر به تير دروازه از دست داد. دقايقي بعد سانتر زيبا و بدون نقص اديسون کاواني روي سر سوارس نشست و او با چرخش سر خود گل نخست را براي اروگوئه به ثمر رساند تا نيمه نخست با نتيجه يک بر صفر به سود آبي‌پوشان به پايان برسد.
در نيمه دوم روي هاجسون که پيش از بازي به خوبي مي‌دانست امتياز نگرفتن از اين بازي مي‌تواند شانس صعود تيمش براي رسيدن به مرحله بعد را به کمتر از 10 درصد برساند سعي کرد تيمش را هجومي‌تر کند اما تعويض‌هاي قابل پيش‌بيني و حضور بارکلي و لالانا چندان روند اين تيم را تغيير نداد اگرچه حرکت خوب گلين جانسن باعث شد که روني بتواند اولين گل خود را در تاريخ جام جهاني و گل تساوي را به ثمر رساند.
اين پايان کار نبود و سوارس روي يک ضد حمله و غفلت مدافعان انگليس با ضربه محکم گل دوم را براي اروگوئه به ثمر رساند تا زهر خود را در نخستين حضورش در جام جهاني 2014 به انگليس ريخته باشد.
اروگوئه با اين پيروزي سه امتيازي شد و انگليس بدون امتياز ماند تا در صورت تساوي ايتاليا و کاستاريکا از جام حذف شود.



لینک ویدئو خلاصه بازی
 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
23.png
بازی بیست و سوم جمعه 30 خرداد (20 ژوئن) " ژاپن - یونان" در ورزشگاه داس دوناس ساعت 2:30 بامداد



ترکیب بازی:
یونان:کارنزیس، مانیاتیس، مانولاس، ساماراس، کونه، میتروگلو، توروسیدیس، فتفازیدیس، سوکراتیس، چولواس، کاتسورانیس
ژاپن:کاواشیما، اوچیدا، هوندا، ناگاتومو، اوکازاکی، اوکوبو، کونو، یاماگوچی، هاسبه، اوساکا، یوشیدا


تيم‌هاي ملي فوتبال ژاپن و يونان در چهارمين بازي گروه C جام جهاني در ورزشگاه شهر ناتال به مصاف هم رفتند که با وجود 10 نفره شدن يونان در نيمه نخست، اين بازي در پايان با تساوي بدون گل به پايان رسيد.
ژاپني‌ها از همان ابتدا بازي را در دست داشتند اما موفق به ايجاد موقعيت‌هاي خطرناک نمي‌شدند.
کاتسورانيس هافبک يونان با دريافت دو کارت زرد از داور مسابقه از زمين اخراج شد تا يونان در نيمه دوم کاري دشوارتري داشته باشد.
در نيمه دوم سامورايي‌ها شدت حملات را بيشتر کردند اما تک موقعيت‌هاي آنها هم نتيجه نمي‌داد و مدافعان بلندقد يونان سانترهاي اين تيم را به خوبي دفع مي‌کردند.
با اين تساوي ژاپن و يونان هر دو يک امتيازي شدند تا شانس کمي براي صعود به مرحله بعد داشته باشند.



لینک ویدئو خلاصه بازی
 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
24.png
بازی بیست و چهارم جمعه 30 خرداد (20 ژوئن) "کاستاریکا - ایتالیا" در ورزشگاه سائو پائولو ساعت 20:30



ترکیب بازی:
ايتاليا: بوفون، کيه‌ليني، دارميان، موتا، کاندروا، آباته، مارکيزيو، بالوتلي، بارزاگلي، دروسي و پيرلو
کاستاريکا: ناواس، گونزالس، اومانا، بورگس، دوارته، بولانوس، کمپبل، روئيز، دياز، گامبوئا و تجدا



تيم‌هاي ملي فوتبال ايتاليا و کاستاريکا براي برگزاري دومين ديدار خود در گروه D جام جهاني 2014 از ساعت 20:30 امروز (جمعه) به وقت تهران در ورزشگاه پرنامبوکو رسيفه به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با گل دقيقه 44 روئيز با نتيجه يک بر صفر به سود کاستاريکا به پايان رسيد تا شگفتي‌سازي‌هاي اين تيم آمريکاي مرکزي که در بازي اول خود هم اروگوئه را با نتيجه 3 بر يک شکست داده بود، تداوم داشته باشد.

با اين نتيجه کاستاريکا شش امتيازي شد و به عنوان اولين تيم از گروه D‌ به مرحله يک هشتم نهايي صعود کرد. اين نتيجه همچنين حکم حذف انگليس از مرحله گروهي جام جهاني 2014 را صادر کرد، اتفاقي که براي بار از سال 1958 به بعد رخ مي‌دهد. انگليس که در دو بازي نخست خود برابر ايتاليا و اروگوئه شکست خورده بود هيچ شانسي براي صعود نداشت، جز اينکه ايتاليا دو بازي خود برابر کاستاريکا و اروگوئه را ببرد که اتفاق محقق نشد.

ايتاليا با قبول اين شکست براي صعود به مرحله بعد چاره‌اي ندارد جز اينکه در آخرين بازي خود در مرحله گروهي برابر اروگوئه امتياز بگيرد.

نيمه اول:
اين نيمه از ديدار چنگي به دل نزد و دو تيم بازي محطاتانه‌اي را در دستور کار خود قرار دادند. در اين ميان اما لاجوردي‌پوشان باهوش‌تر از حريف خود بودند و گهگاه با نزديک شدن به دروازه حريف بالوتلي را صاحب توپ مي‌کردند. حاصل کار او نيز تنها دو موقعيت نصفه ‌و ‌نيمه بود که نتيجه‌اي هم در پي نداشت.

در دقايق پاياني اين نيمه کاستاريکايي‌ها راه دروازه ايتاليا را پيدا کردند و در دقيقه 43 جوئل کمپبل که وارد محوطه جريمه بوفون شده بود قبل از زدن ضربه به توپ توسط مدافعان لاجوردي‌پوش نقش بر زمين شد اما داور در اين صحنه اعتقادي به پنالتي نداشت و دستور ادامه بازي را صادر کرد.

يک دقيقه بعد اما کاستاريکايي‌ها از جناح چپ سانتري را روي دروازه ايتاليا ارسال کردند و روئيز،‌کاپيتان اين تيم توپ را با ضربه سر وارد دروازه بوفون کرد تا تيمش با برتري يک بر صفر به رختکن برود.

نيمه دوم:
در نيمه دوم ايتاليا با آرايشي هجومي‌تر به ميدان رفت و با اضافه کردن آنتونيو کاسانو بر شدت حملات خود افزود. اضافه شدن مهاجم پارما به ترکيب آتزوري هم اما فايده‌اي نداشت و چزاره پراندلي، لورنزو اينسينيه، مهاجم ناپولي را هم به ميدان فرستاد تا تيمش يکپارچه هجومي شود. هرچقدر ايتاليا هجومي شد، کاستاريکا در لاک دفاعي فرو رفت و گهگاه ضدحملات تند و تيز و خطرناکي را ترتيب مي‌داد که در يکي دو صحنه دروازه جان‌لوئيجي بوفون تهديد شد.

دفاع چند لايه کاستاريکا تمام حملات ايتاليا را خنثي مي‌کرد هرچند به نظر مي‌رسد که آتزوري برنامه خاصي هم براي نفوذ به اين دفاع ندارد. در نهايت اين بي‌برنامگي به قيمت ثبت اولين شکست ايتاليا در جام جهاني 2014 تمام شد، شکستي که اميدهاي انگليس، قعرنشين جدول رده‌بندي گروه D‌براي بقا در رقابت‌ها و صعود به مرحله بعد را بر باد داد و سه‌شير رسماً از گردونه رقابت‌ها حذف شد. به اين ترتيب کاستاريکا با تحميل شکست يک بر صفر آتزوري، دومين پيروزي خود را هم کسب کرد تا سومين تيم صعود کرده به مرحله يک هشتم نهايي (پس از هلند و شيلي) باشد و به شگفتي‌‌سازي خود در جام بيستم ادامه دهد.


لینک ویدئو خلاصه بازی
 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
25.png
بازی بیست و پنجم جمعه 30 خرداد (20 ژوئن) "سوئیس - فرانسه" در ورزشگاه فونته نووا ساعت 23:30



ترکیب بازی:
سوئيس: بناليو، ليخت اشتاينر، فون برگن، اينلر، صفروويچ، ژاکا، بهرامي، رودريگز، محمدي، ژورو، شکيري.
فرانسه: لوريس، دبوشي، اورا، واران، ساخو، کاباي، والبوئنا، ژيرو، بنزما، ماتوييدي، سيسوکو.




تيم ملي فوتبال فرانسه دومين ديدار خود در جام جهاني را هم با يک پيروزي پرگل پشت سر گذاشت تا خيلي زود صعود خود را از گروه E اين رقابت‌ها قطعي کرده باشد.
خروس‌ها در ورزشگاه فونته نوا شهر سالوادور به مصاف سوئيسي رفتند که در بازي نخست با چاشني شانس اکوادور را شکست داد. اين بازي 5 بر 2به سود شاگردان دشان پايان يافت.
شروع خوب فرانسه جايي براي اميد سوئيسي به تغيير نتيجه باقي نگذاشت. ژيرو (17) و اوليويه و ماتئو ايدي گل‌هاي زودهنگام فرانسه را به ثمر رساندند و در ادامه وال بوئما (40) گل سوم را به ثمر رساند تا فرانسه در همان نيمه نخست کار را يکسره کرده باشد.
شاگردان دشان که در اين جام با هارموني خاصي بازي مي‌کنند و با وجود غيبت سمير نصري و فرانک ريبري از خط هافبک قدرتمندي هم برخوردار هستند به وسيله بنزما (67) و سيسوکو (73) دو گل ديگر زدند تا سنگين‌ترين شکست را تا آن دقيقه به يک تيم تحميل کرده باشند.
اما سوئيسي‌ها بعد از اين گل تازه به خود آمده بودند و توانستند دو گل از 5 گل را جبران کنند. ژمائيلي (81) و شاکا (87) براي سوئيس گلزني کردند.
فرانسه با اين پيروزي 6 امتيازي شد و صعود خود را به مرحله بعد قطعي کرد. اين بازي با 7 گل، پرگل‌ترين بازي جام تاکنون بوده است.





لینک ویدئو خلاصه بازی
 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
26.png
بازی بیست و ششم شنبه 31 خرداد (21 ژوئن) "هندوراس - اکوادور"در ورزشگاه بایسکادا ساعت 2:30

ترکیب بازی:
هندوراس: والادارس، فيگوئروا، برناردز، ايزوگيره، بنگستون، کاستلي، گارسيا، اسپينوزا، گاريدو، کلاروس، بکللس.
اکوادور:دومنيگز، گواگوا، ارازو، پاردس، نوبوا، مونترو، آيووي، کايچيدو، والنسيا، ميندا، آنتونيو والنسيا.

اين ديدار که چهارمين بازي گروه E بود با نتيجه 2 بر يک به سود اکوادور به پايان رسيد که طي آن کارلو کاسليدا (31) براي هندوراس و اينر والنسيا (34 و 65) براي اکوادور گلزني کردند.

نيمه اول:
سفيدپوشان هندوراس در دقيقه 31 با شوتي که کارلو کاسليدا از روي خط محوطه جريمه زد يک بر صفر از حريف خود پيش افتادند اما سه دقيقه بعد اينر والنسيا توانست با يک بغل پا گل تساوي را براي اکوادور به ثمر برساند.

نيمه دوم:
در نيمه دوم انر والنسيا باز هم به داد تيمش رسيد در دقيقه 65 روي ضربه ايستگاهي که آيووي ارسال کرد توانست دومين گل خود و تيمش را به ثمر برساند.
اکوادور با اين پيروزي همانند سوئيس سه امتيازي شد اما با تفاضل گل بهتر بالاتر از اين تيم اروپايي در رده دوم گروه E قرار گرفت.


لینک ویدئو خلاصه بازی
 
آخرین ویرایش:
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
27.png
بازی بیست و هفتم جمعه 31 خرداد (21 ژوئن) "ایران - آرژانتین" در ورزشگاه مینیه رو ساعت 20:30

ترکیب بازی:
ایران: علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، مهرداد پولادی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، مسعود شجاعی (خسرو حیدری از دقیقه 75)، احسان حاج صفی (رضا حقیقی از دقیقه 88)، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، اشکان دژاگه (علیرضا جهانبخش از دقیقه 84) و رضا قوچان نژاد
آرژانتین: سرخیو رومرو، فرناندو گاگو، پابلو زابالتا، فدریکو فرناندز، ازکوئل گارای، خاویر ماسکرانو، آنخل دی ماریا، لیونل مسی، گونزالو هیگوایین (پالاسیو از دقیقه 76)، سرجیو آگوئرو (لاتزی از دقیقه 76) و مارکوس

بازی ایران - آرژانتین با به نفع گیری داور صفر-یک به نفع آرژانتین با گل مسی در دقیقه 91 به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که از گروه ششم مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل و در ورزشگاه مینیرو شهر بلوهوریزونته برگزار شد، ملی پوشان ایران با وجود یک بازی هوشیارانه، فکورانه و منطقی با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم پر ستاره آرژانتین تن به شکست دادند.

لیونل مسی در دقیقه 1+90 بر روی یک شوت از پشت محوطه جریمه، تنها گل این دیدار را به ثمر رساند تا آرژانتین را در این بازی سخت نجات دهد.در این دیدار ˈکارلوس کی روشˈ سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران، یک تغییر در ترکیب تیم و دو جابه جایی در آرایش بازیکنان به وجود آورد تا ملی پوشان بتوانند با نفرات بیشتری حرکات هجومی بازیکنان حریف را دفع کنند.

مسعود شجاعی جانشین خسرو حیدری در سمت راست تیم ملی ایران شده بود و اشکان دژاگه در سمت چپ تیم ملی قرار گرفته بود تا بتواند به مهرداد پولادی در مهار لیونل مسی کمک کند.

قرمز پوشان ایران در ابتدای بازی با استرس کمتری نسبت به بازی نیجریه وارد زمین شدند و با دفاع متراکم و چند لایه مانع از خودنمایی آرژانتینی ها شدند.

شاگردان :آلخاندرو سابیاˈ سرمربی آرژانتین بعد از ناکامی در رسیدن به دروازه تیم ایران، روی به پاس های کوتاه و عرضی آوردند تا بتواند از سد مستحکم دفاعی تیم ایران عبور کنند که در خطرناکترین صحنه در دقیقه 13، هیگوایین بر روی پاس دیدنی فرناندو گاگو صاحب موقعیت تک به تک با سنگربان کشورمان شد که علیرضا حقیقی آن را مهار کرد.

حملات پر دامنه راه راه پوشان آرژانتین ادامه یافت. آنان قصد داشتند توپ را به کناره ها برده و سپس به عمق خط دفاع ایران بزنند که در دقیقه 21 بر روی پاسکاری هیگوایین و سرجیو آگوئرو دومین موقعیت آرژانتین به دست آمد که حقیقی با یک واکنش زیبا شوت آگوئر رو دفع کرد.

در دقیقه 23، تیم آرژانتین از جناح چپ صاحب یک ضربه کرنر شد که آنخل دی ماریا سانتری را بر روی دروازه تیم ایران ارسال کرد که ضربه سر مارکوس روخو مدافع پیش تاخته حریف با اختلاف اندکی به خارج رفت تا بازی با نتیجه تساوی بدون گل دنبال شود.

در دقیقه 26، تیم آرژانتین بر روی خطا آندرانیک تیموریان بر لیونل مسی، صاحب یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه تیم ملی کشورمان شد که مسی این ضربه را به بالای دروازه فرستاد تا دروازه تیم ملی ایران همچنان بسته بماند.

آرژانتینی ها در دقیقه 34، صاحب یک ضربه ایستگاهی از جناح چپ شدند که این بار ضربه سر فدریکو فرناندز به بالای دروازه رفت.

تیم ملی فوتبال ایران در نیمه نخست تنها یک موقعیت خطرناک بر روی دروازه آرژانتین ایجاد کرد. در دقیقه 41 تیم کشورمان صاحب یک ضربه کرنر از جناح راست شد که اشکان دژاگه سانتری را بر روی دروازه حریف ارسال کرد که ضربه سر سید جلال حسینی از بالای دروازه به خارج رفت تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

نیمه دوم با حملات راه راه پوشان آرژانتین از کناره ها آغاز شد آنان باز هم قصد داشتند تا از عمق خط دفاع ایران به دروازه حقیقی نزدیک شوند اما دفاع هوشیارانه و منطقی ملی پوشان کشورمان مانع از خلق موقعیت خطرناک بر روی دروازه ما شد.

خودباوری و بازی رو به جلو بازیکنان ایرانی در دقیقه 52 باعث شد تا تیم ایران بر روی یک ضد حمله سرعتی و حرکت تکنیکی مسعود شجاعی صاحب یک فرصت گلزنی شود.

در این صحنه شجاعی مدافع مستقیم خود را پشت سر گذاشت و پاسی را به پژمان منتظری فرستاد. مدافع پش تاخته کشورمان سانتری را بر روی دروازه آرژانتین ارسال کرد که ضربه سر خطرناک رضا قوچان نژاد را سرخیو رومرو سنگربان حریف به سختی دفع کرد.

یک دقیقه بعد تیم ایران، اشکان دژاکه بر روی یک ضد حمله سرعتی در عمق خط دفاع آرژانتین صاحب موقعیت ایده آلی شد اما پابلو زابالتا مدافع حریف خطای فاحشی را بر روی هافبک کشورمان انجام داد که از دیدگان میلوراد مازیچ داور صربستانی پنهان ماند تا ضربه پنالتی مسلم کشورمان به هدر برود.

در دقیقه 60 مسی بر روی یک حرکت انفرادی در عمق خط دفاع تیم ایران، فرصت شوتزنی به دست آورد که شوت فنی این بازیکن با اختلاف اندکی به خارج رفت.

تیم ایران در دقیقه 67، باز هم بر روی یک ضد حمله سرعتی از جناح راست صاحب یک موقعیت ایده آل گلزنی شد که دژاگه با ضربه سر شیرجه ای دروازه حریف را با خطر جدی روبرو کرد که رومرو با نوک انگشتان خود توپ را به کرنر فرستاد.

سابیا سرمربی تیم آرژانتین که مقهور اندیشه های کی روش و بازی بدون نقص ملی پوشان ایرانی شده بود در دقیقه 76 دو مهاجم نامدار خود (هیگوایین و آگوئرو) را تغییر داد تا بتواند قفل دروازه تیم ایران را باز کند.

کی روش در دقیقه 83، علیرضا جهانبخش را جانشین دژاکه کرد که این بازیکن در یک ضد حمله سرعتی از جناح چپ، پاس طلایی را پشت مدافعان آرژانتین ارسال کرد که قوچان نژاد در شرایط نامتعادل شوتی را به سمت دروازه حریف زد که رومرو آن را به سختی دفع کرد تا تیم ایران از دستیابی به نخستین گل خود در جام جهانی باز ماند.

در دقایق پایانی بازیکنان آرژانتین سعی داشتند تا از کناره ها و شوت های از راه دور به گل برسند که در نهایت بر روی خلاقیت مسی به گل رسیدند تا به دور بعدی رقابت ها صعود کنند.


لینک ویدئو خلاصه بازی


 
آخرین ویرایش:
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
28.png
بازی بیست و هشتم شنبه 31 خرداد (21 ژوئن) "آلمان - غنا"در ورزشگاه کاستلائو ساعت 23:30

ترکیب بازی:
غنا: دودا، جيان، آتسو، بواتنگ، آيو، مونتاري، رابيو، منسا، آساموا، بويه، آفول
آلمان: نوير، هودس، هوملس، خديرا، اوزيل، مولر، لام، مرته‌ساکر، کروس، گوتسه، بواتنگ



ديدار تيم‌هاي ملي آلمان و غنا از گروه G از ساعت 23 و 30 دقيقه شب گذشته به وقت تهران در ورزشگاه کاستانلو شهر فورتالزا در حضور 60 هزار نفر آغاز شد.
اين دو رقيب در حالي مقابل يکديگر قرار گرفتند که آلماني‌ها در بازي نخست موفق شدند 4 بر صفر پرتغال را شکست دهند اما غنا 2 بر يک مغلوب آمريکا شد.
در اين ديدار نيز ماريو گوتزه در دقيقه 51 و ميروسلاو کلوزه در دقيقه 71 براي تيم ملي آلمان و آندره آيو در دقيقه 54 و آساموا ژيان در دقيقه 63 براي تيم ملي غنا گلزني کردند.
با اين تساوي آلمان 4 امتيازي شد و غنا نيز نخستين امتياز خود در جام جهاني را به دست آورد. به اين ترتيب کار صعود تيم ملي آلمان به روز آخر و ديدار با آمريکا کشيده شد. غنا نيز در روز آخر مرحله گروهي در ديدار همزمان بايد به مصاف پرتغال برود.


لینک ویدئو خلاصه بازی
 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
29.png
بازی بیست و نهم یک شنبه 1 تیر (22 ژوئن) "نیجریه - بوسنی" در ورزشگاه پانتانال ساعت 2:30

ترکیب بازی:
نيجريه:
وينسنت انياما، جوزپ يوبو، جووون اوشانيوا، افه آمبروسه، باباتوده، کنث اومرو، جان اوبي ميکل، اوگني اونازي، احمد موسي، امانوئل امنيکه و اوسازه اودموينگيه.
بوسني: سمير بگوويچ، سانجيچ، محمد بسيچ، امير سپاهيچ، مودانجانين، ميرالم پيانيچ، زوژدان ميسيموويچ، ادين ژکو، منصور موژا، سنداد لوليچ و ايزت هاجروويچ.

بوسني و نيجريه در دومين ديدار خود در جام جهاني برابر هم به ميدان رفتند که اين ديدار با برتري يک بر صفر نيجريه به پايان رسيد.
بازي در ابتدا متعادل دنبال شد و بوسني موفق شد در ابتدا توسط ژکو به گل برسد که داور مسابقه به اشتباه اين صحنه را آفسايد اعلام کرد. پس از آن نيجريه‌اي‌ها در دقيقه 29 موفق شدند دروازه بوسني را باز کنند. حرکت نفوذي امه نيکه از سمت راست و پاس او به اودم وينگه باعث شد تا اين بازيکن دروازه بوسني را باز کند. بازيکنان بوسني روي اين گل به شدت معترض و معتقد بودند مدافع آنها با خطاي بازيکن نيجريه سرنگون شده اما داور چنين نظري نداشت.
بازي در نيمه دوم نسبت به نيمه نخست روند آرام تري به خود گرفت. بازيکنان نيجريه براي حفظ نتيجه ميدان داري کردند و توانستند مانع حملات بوسني شوند.
به اين ترتيب بوسني با دو شکست از جام جهاني حذف شد و بازي پاياني اين تيم برابر ايران براي نماينده اروپا جنبه تشريفاتي پيدا کرد . تيم ملي ايران در صورت برتري برابر بوسني و شکست نيجريه برابر آرژانتين به مرحله بعد راه خواهد يافت.


لینک ویدئو خلاصه بازی


 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا